BlåSkærm ved bootup, hardware?

  • Hey! , jeg gamede langt ud på natten.. Også her imorgen da jeg skulle starte min pc, så starter den fint op og laver memorycheck og det hele.. Så er den lige ved at "loade" til at starte windows, bootscreen..


    Men så kommer denne blå skærm med en masse tekst! :(


    Jeg skriver lige hvad der står! :


    Der en fundet en fejl, og windows er blevet lukket ned for at forhindre beskedigelse af computeren.


    UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME


    Vis det er første gang, at du har set denne stopfejl, skal du genstarte computeren. Hvis skærmbilledet vises igen, skal du gøre følgende :
    Sørg for at al ny hardware eller software er korrekt installeret. vis dette er en ny installation skal du spørge hardware- eller softwareproducenten, om der en windowsopdateringer som du muligvis har brug for..


    Også en masse andet kvævl..


    Efter jeg læste dette unpluggede jeg alt fra min pc og satte den til igen, alle hardwares i min pc kom lige ud, fik lidt frisk luft, også ind igen.. men uden held! :(


    mht. nyt hardware har jeg smækket en 52/32/52 Aopen brænder i, men dette er LANG tid siden, ca. 3-4 uger..


    Nogle ideér?, alle forslag modtages.. ;(

  • den har lavet en grum fejl og det plejer at betyde at du skal formatere, hvis du har noget vigtigt på dit c: drev så start din com op på en start disk og få kopieret det du vil gemme over på et andet drev og formater så.:)

  • Tjaa.. tanken om "Format C:/" har jeg også tænkt på, bare ikke noget jeg har lyst til at fumle med hele dagen.. Men er heldigvis i den situation at jeg har 2 partioner, en med winXp, og den anden med de vigtige ting *host* cs-films og backup af steam *host*.. :rolleyes:



    Andre forslag at the momen?! :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Du kan heller ikke starte i fejlsikret ?


    Jeg får muligheder mellem :


    *fejlsikret tilstand
    *fejlsikret tilstand med netværk
    *fejlsikret tilstand med kommandoprompt


    *Sidste kendte fungerende konfiguration


    *Start windows normalt
    ......


    Men den reagere på samme måde, blåskærm ved dem alle! :rolleyes:

  • prøv memtest og test dine ram inden du formatere det er med garanti der din fejl ligger det giver mange mærkelige fejlmedelser i opstarten og det du beskriver er en af dem så mentest eller memtest+


    ved det har lige været ude for det samme for ca 14 dage siden

    :)) pc knolden fra jylland


    ASUS A7V600
    AMD XP2600+ (skod modellen (10) kun 1,917 ghz)
    512 MB PC3200
    radeon 9600xt 256 mb
    SEAGATE 80 GB
    MAXTOR 120 GB SATA