Torrent program langsomt

  • Hey tweakers.
    Har brug for lidt hjælp her. Mit torrent program (Bit torrent) kan næsten ikke starte op. Ingen problemer med upload og download. Det er selve programmet der ikke reagere. Klikker jeg på eks. settings går der et par min før der sker noget. Det fryser simpelthen. Det har kørt helt fantastisk før, og nu virker det ikke mere. Har prøvet at installere et andet program, samme fejl. En anden version også det samme.


    Internettet køre ellers fint. På speedtest får jeg 457/55 Mbit. Så det kan næsten ikke være nettet den er galt med.
    Har tjekket min firewall og den er ok. Så hvad kan det ellers være, der gør at programmet ikke vil køre.


    Seneste opdatering af Win 10.
    Drivere opdateret.
    Se pc specs nedenunder.


    Takker på forhånd.

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • Har ikke brugt andet end Deluge de sidste par år til at hente distros og lign. - Har aldrig haft den slags problemer. Har du for sjovs skyld prøver at pause alle igangværende opgaver i BT og genstarter det? Kan være det simpelthen ikke kan følge med længere?


    Hvilke specifikke klienter har du prøvet? Kunne lyde som om du har et eller andet installeret som måske piller ved mere end det må, og måske dræner resourcer. bitcoin miner måske? hæhæ

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg har prøvet både Bit torrent i flere versioner og Utorrent i flere versioner... Har prøvet flere ting og intet har virket. Det resultere nu i en geninstall af windows. Det måtte jo ske på et tidspunkt. takker for svar.

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • Efter ny install af Windows og Deluge så spiller det igen max. Takker for svar.

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W