Arrgghh jeg får et flip!

  • Håber i kan hjælpe mig, jeg har fået en p*sseirriterende topbar i min internetexplorer, og jeg kan ikke finde ud af at få den væk igen. Jeg har normalt rimeligt meget styr på de programmer der kører på min pc, men den her...... jeg kan ikke huske i hvad sammenhæng den kom første gang.
    Håber der er en af jer der kan hjælpe, ellers må jeg til at formattere, for den er som sagt møg irriterende :-(
    [Blocked Image: http://www.home.no/johnjohn/explorer.jpg]

  • sidste gang jeg fik den spurgte jeg på et andet forum, og der fik jeg en mail jeg skulle skrive til med et screenshot, hvor de samlede beviser mod det firma, jeg ser lige om jueg kan finde den mail igen.


    Ellers kig i din jobliste om der ikke skulle køre et sjovt lille prog der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Tusind tak for hjælpen :-) det mest åbentlyse havde jeg da ikke tænkt på, Ad-Aware fjernede den, ser det ud til, nice :cheers:


    Ad-Aware er et monster dejligt prog... Har også fjernet meget crap fra kærestens computer...
    Hun har det med at trykke "ja" til alt der popper op.. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Ad-Aware er et monster dejligt prog... Har også fjernet meget crap fra kærestens computer...
    Hun har det med at trykke "ja" til alt der popper op.. X(


    Hehe, ja og min kæreste var meget hurtig til at installere Adware, hehehe (det er Kontantens skyld, sagde hun!) :] nå men det fik vi også fjernet igen..

  • Der er Ad-Aware og Spybot S&D.


    Men der er også HijackThis, det er et godt program til at slippe af med toolbars og lign.
    Dog skal man selv analysere log filen, men det er nemt at deaktivere det man ikke vil have.