Hvordan fjerner jeg "restart because of update"??

  • Er blevet så træt af det nu. Har prøvet det under fremlæggelser "hey, vil du gerne opdatere om 5 minutter eller 1 time"?. Har prøvet hvor den popper op lige som jeg skriver og trykker enter, hvilket betyder instant restart. Har prøvet hvor den under et spil bare sagde "jeg genstarter om 10 minutter, gør dig klar", uden mulighed for at udsætte, så jeg blev nødt til at gå afk i 5-10 min. Og nu har jeg prøvet, hvor den minimerede mit fullwindow spil og derfor gav firstblood væk.


    Så vigtige kan de opdateringer altså heller ikke være!! Er et sikkerhedshul blevet fixet, der er så vigtigt, at det ikke kan vente til næste gang jeg slukker computeren? Gør jeg altså hver nat. Alle ved, at windows gør det her, Simpsons har endda gjort grin med det. Er der ikke en eller anden måde, hvor jeg kan slippe for det for altid? Har windows 10, skulle have ændret sig lidt der

  • Gå afk i 5-10 min ? Du kan da bare manuelt genstarte den... Hvis det er din boot tid der er 5-10 minutter, kan jeg kun le..

    Jeg restartede den manuelt, ændrer ikke på det tager tid at installere 1/16 opdateringer, tænde den igen, fortsætte opdateringerne og reconnecte til spillet

  • Du kan justere på dit servicevindue så vidt jeg husker.
    Det definerer hvornår opdateringer må installeres - jeg har det sat til sidst på aftenen hvor jeg ikke foretager mig noget vigtigt.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra