Wireless display virker ikke efter TH2 update til Win10

  • Jeg er ved at få grå hår tror Microsoft har fucked lidt op med update TH2 til Windows 10, installerede den igår og brugte en 3 timer på at fejl søge dette problem da jeg har en Microsoft Wireless Display Adapter jeg bruger og den virker ikke efter jeg har fået installeret TH2 updaten.


    Om jeg trykker på "Notification --> Connect el. Project" så står den og viser "connecting" samme på min MWDA og så efter lidt tid skriver min Windows 10 Pro 64bit bare "couldn't connect" :wacko:


    Bruger en Gigabyte GC-WB867D-I (Intel Wireless-AC 7260) i mit Asus Maximus VIII Gene og virkede før TH2 updaten.


    1. Har prøvet at fjerne alt mit Intel Wireless driver m.m og den installer det, men det gir intet.


    2. Min Lenovo ThinkPad E540 som os bruger et Intel Wireless-AC 7260 kort som køre Windows 8.1 Pro 64bit forbinder fint til min MWDA.


    3. Min MWDA er opdateret til firmware 1.3.8220



    Jeg fandt frem til flere med bla. Surface 3 Pro har problemer efter TH2 updaten til Windows 10 og man bare skulle geninstaller driver og evt. fjerne "Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter" fra enhedshåndering og genstarte og prøve at forbinde det har heller ikke virket, den laver godt nok de 2xMicrosoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter som jeg har i enhedshåndtering igen.


    En som har en løsning på dette problem? el. noget mere jeg kan prøve, da jeg bruger det hver dag og skal jeg til at bruge min bærbar som mellem led så kan jeg lige så godt gå tilbage til et 10meters HDMI kable.

  • Rul tilbage, har osse lige sat her til aften og rykket hår ud af hovedeti 2 timer inden jeg fik nok.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Hej Ebo,


    Hvordan rullede du helt præcist tilbage, og hvad sker der med opdateringerne bagefter? Jeg er på farten med min bærbare og har også problemer med win10 TH2 update, er lidt nervøs for at miste noget.

  • Hej Ebo,


    Hvordan rullede du helt præcist tilbage, og hvad sker der med opdateringerne bagefter? Jeg er på farten med min bærbare og har også problemer med win10 TH2 update, er lidt nervøs for at miste noget.


    Jeg har lige afinstalleret denne update, og jeg har intet mistet.


    Følg denne guide det har jeg gjort: http://www.howtogeek.com/22386…nd-drivers-on-windows-10/


    og har så gjort at min Windows 10 ikke automatisk installer updates gjorde min Win8.1 Pro heller ikke da jeg upgradede fra det.