FarCry Quick Save

  • Faldt lige over denne her......


    1.) Open the file DevMode.lua with a texteditor


    2.) Scroll down and include this (just after the line saying NOT to
    bind F9 & F10)
    Input:BindCommandToKey("#Game:Save('quicksaved_game');","f9",1);
    Input:BindCommandToKey("#Game:Load('quicksaved_game');","f10",1);


    3.) Start the game with the parameter "-devmode". Click on your Far
    Cry Desktop-icon and chose properties then add "-devmode" after the
    Far Cry path.


    4.) You can now QuickLoad & QuickSave save during the Game with F9 and
    F10. "


    Det virker, men det skal siges at jeg har installeret Far Cry Patch v1.1.....Så jeg ved ikke om det virker uden patch.
    Det har sq været træls at man ikke har haft mulighed for quick save, men problem solved :dance:

  • Det kan der være noget om*S* Men jeg spiller på medium uden auto AI.... så jeg skal godt nok tilbage mange gange og hele tiden 8o.
    Så jeg synes nu det er ok med den lille hjælp det giver..... :drink: Skål...Ahhh godt med en kølig bajer :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Mit lagger på en underlig måde.. tror det er noget opsætning der ikke er som det skal være.. manden flytter sig noget tid efter jeg har flyttet på musen.


    mega sært
    med den lille putter du har burde det jo bare køre.

  • Quote

    Mit lagger på en underlig måde.. tror det er noget opsætning der ikke er som det skal være.. manden flytter sig noget tid efter jeg har flyttet på musen.


    Prøv at slå Vsync fra...

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

  • Jeg spiller det på den sværhedsgrad over medium... Er først lige nået ind i båden og så helt op på toppen hvor der kommer en helikopter... Damn den er svær den flyvende satan...

  • nice nok dirtbag!!
    jeg spiller nemlig også på medium sværhed...så jeg syntes også det kunne være rart at save lidt oftere!! :P

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Nice :)
    Men jeg syntes en del af det fede er at man skal et stykke tilbage hvis man bliver kanøflet. Så er der liiidt mere sport i ikke at dø.


    Jeps... Giver nu NOGET mere adrenalin i blodet når man VED at man lige ska bøffe 10 gutter der kan ramme i flue mellem øjnene på 200 meter hvis man dør... :boxed:


    Har dog ikke spillet det siden jeg gennemførte det i søndags for jeg hoppet tilbage til BFV... :)) ... Men Multi er der jo altid plads til... ;)

  • synes nu ellers det fede ved farcry er at du ikke kan gemme når du har lyst.. Men må indrømme at man får godt med udfordring på medium.