Condition Zero

  • nej du skal nok game med folkd er har CZ.. hehe


    hvis flk med normalt CS kunne game CZ ville der ikk være nogen grund tila t købe CZ jo.. næsten en tan for dumt spurgt, undskyld jeg siger det...

  • Ja CZ er et spil helt for sig selv, så du kan kun game med andre der har CZ.
    Men spillet er det samme som CS så vidt jeg ved, jeg ved ikke rigtigt hvad Valve har brugt så meget tid på hehe, de har jo bare ændret banerne lidt.
    Men ok ting tar' tid. :))


    Der findes ingen dumme spørgsmål, kunne dumme svar. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Ja CZ er et spil helt for sig selv, så du kan kun game med andre der har CZ.
    Men spillet er det samme som CS så vidt jeg ved, jeg ved ikke rigtigt hvad Valve har brugt så meget tid på hehe, de har jo bare ændret banerne lidt.
    Men ok ting tar' tid. :))


    Der findes ingen dumme spørgsmål, kunne dumme svar. :D


    jeg er dum, færdig basta!


    ang. CZ så er det nok den nye AI og single player der har taget tid mon ikk? :) og for den sags skyld også den ye GFX, den er ganske vild :)

  • Samt ikke mindst opdatering af koden bag det hele.


    Den nye grafik forbedrede grafik kræver faktisk mindre end den vi finder i den almindelige CS.


    Det er jo noget af en forbedring da CS jo er alt for krævende i forhold til den grafik som spillet har....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • k troede egentlig bare at CZ kunne spilles med folk der havde CS pga at den eneste forskel der er blevet lavet er jo grafikken er opdateret og der er single player med

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ORLIK
    k troede egentlig bare at CZ kunne spilles med folk der havde CS pga at den eneste forskel der er blevet lavet er jo grafikken er opdateret og der er single player med


    tror der er lavet mere end vi tror..! triggers i baner, baners egenskaber og småændringer i baner

  • hmm jer som kan spille cz over net, er det købt over steam???... jeg har købt selve pakken fra boomtown.dk men det gider ikke rigtig at virke med steam, andre der har prøvet det?

    CPU: Phenom 9950 BE
    GFX: Radeon 4850 512mb
    MB: ASUS M3N72-D
    HD:2x Maxtor 500GB SATA
    Srøm: 500W Q-tec
    RAM: 2x Corsair 2048mb 1066

  • Hej !



    er jeg den eneste der syntes at cs. condition zero
    er en lidt tam oplevelse......når man lige har spillet far cry????......jeg skulle i hvertfald lige vende mig til den dårlige grafik 8o men selvfølgelig de er jo nød til at tænke bredt.....nogle gange!!!

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Du kan sagtens spille CS:CZ over nettet, du skal bare lige sætte det op til det.. Gør du ved at højreklikke på det i Steam under games og så Purchase og så vælger du I Already Own This Product og så skal du lige have en kode osv ;)