Atter et spørgsmål om CS...

  • Hey...


    Når jeg spiller CS lagger det og gør sådan, hvis man fx. møder en tæt på og holder knappen i bund for at skyde, er det ligesom at den lige hakker en gang og så skyder man ikke mere lige pludselig... Det er pisseirriterende og jeg kan ikke spille det som det kører nu...


    Min Internet forb. er en 2048/512, så det er nok ikke den... Af HW har jeg P4 2GHz, 1024 PC2100 RAM og GF4 TI4200 128MB...


    Plz. help... Jeg kan ikke undvære det... ;( ;( ;(

  • well, geninstaller... cs har MANGE sjove sygdomme, og nogen gange så skal man bare slette lortet. og hvis det ikke hjælper så hjælper en formatering... sådan er det bare.,..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    well, geninstaller... cs har MANGE sjove sygdomme, og nogen gange så skal man bare slette lortet. og hvis det ikke hjælper så hjælper en formatering... sådan er det bare.,..


    Hmmm har lige installeret det... :rolleyes:

  • Sker det kun i cs? Ellers tjek om deres også sker når du spiller offline (Starter din egen server og løb lidt rundt)


    Ellers søg på tweak guides, selvom det ikke virker til at din com burde have FPS problemer:D

  • Ja... Det sker kun i CS... Når jeg spiller GTA VC eller Call Of Duty er der ingen som helst problemer... Men det er jo kun med fuldautomatiske våben at det sker... eller i hvert fald sådan at jeg kan mærke det ved at den holder op med at skyde... Jeg har prøvet det der med egen server spil... Men der kan det ikke rigtig afprøves da man kun har 800$ og derfor ikke har råd til et fuldautomatisk våben...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    Ja... Det sker kun i CS... Når jeg spiller GTA VC eller Call Of Duty er der ingen som helst problemer... Men det er jo kun med fuldautomatiske våben at det sker... eller i hvert fald sådan at jeg kan mærke det ved at den holder op med at skyde... Jeg har prøvet det der med egen server spil... Men der kan det ikke rigtig afprøves da man kun har 800$ og derfor ikke har råd til et fuldautomatisk våben..


    Skriv i console:


    mp_startmoney 16000
    sv_restartround 1


    Så kan du bare hygge dig..

  • Jeg havde også det samme i går. Jeg gik alle mine settings igennem og de stod rigtigt, så er på bar bund. ;(


    Min ping var fin nok, og havde intet choke. Men måske havde Tele2 problemer i går aftes, ved det ikke. Hiv s det fortsætter i dag sletter jeg sq min counter-strike mappe, og lader steam hente den på ny, det plejer at hjælpe på mange ting. :)


    [SIZE=1]Husk at ændre dine settings i din config igen når du har gjort det.


    cl_cmdrate "101"
    cl_updaterate "101"
    cl_rate "20000"
    rate "25000"
    fps_max "101"
    [/SIZE]

  • cmd og updaterate skal mindst være 40 hver.. er du kun 1 mand på dit netværk kan du godt køre 100..


    cl_rate ka jeg faktisk ikk huske, tror nok jeg kører 7500 eller 10000 derhjemme...


    men ændrer din CMD og updaterates ;)

  • Med en 2 Mbit er det ÁALT for lavt!


    rate 25000
    cl_rate 25000
    cl_cmdrate 101
    cl_updaterate 101


    og hvis du spiller på en server der tillader det:
    ex_interp 0.01 (har hørt at det er låst i 1.6 så ved ikke om det virker)


    Har du så problemer med loss eller choke så sætter du tallene ned med 5 af gangen til den er perfekt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdjhvis du spiller på en server der tillader det:
    ex_interp 0.01 (har hørt at det er låst i 1.6 så ved ikke om det virker)


    AHEM! Dette betragtes som cheat ifølge CPL!!

  • net_graph 3 viser både loss/choke + fps.


    Ja men der er også mange servere der ikke betragter det som cheat, og da det er de færreste der stiller op til CPL så er det irellevant :D

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    net_graph 3 viser både loss/choke + fps.


    Ja men der er også mange servere der ikke betragter det som cheat, og da det er de færreste der stiller op til CPL så er det irellevant :D


    Tror vist at det generelt anses som snyd efterhånden, så mon ikke det på et eller andet tidspunkt bliver låst helt og holdent. :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP