Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Når jeg spiller CS lagger det og gør sådan, hvis man fx. møder en tæt på og holder knappen i bund for at skyde, er det ligesom at den lige hakker en gang og så skyder man ikke mere lige pludselig... Det er pisseirriterende og jeg kan ikke spille det som det kører nu...
Min Internet forb. er en 2048/512, så det er nok ikke den... Af HW har jeg P4 2GHz, 1024 PC2100 RAM og GF4 TI4200 128MB...
well, geninstaller... cs har MANGE sjove sygdomme, og nogen gange så skal man bare slette lortet. og hvis det ikke hjælper så hjælper en formatering... sådan er det bare.,..
Oprindeligt indlæg af FlexQ
well, geninstaller... cs har MANGE sjove sygdomme, og nogen gange så skal man bare slette lortet. og hvis det ikke hjælper så hjælper en formatering... sådan er det bare.,..
Ja... Det sker kun i CS... Når jeg spiller GTA VC eller Call Of Duty er der ingen som helst problemer... Men det er jo kun med fuldautomatiske våben at det sker... eller i hvert fald sådan at jeg kan mærke det ved at den holder op med at skyde... Jeg har prøvet det der med egen server spil... Men der kan det ikke rigtig afprøves da man kun har 800$ og derfor ikke har råd til et fuldautomatisk våben...
Oprindeligt indlæg af Hellm@n
Ja... Det sker kun i CS... Når jeg spiller GTA VC eller Call Of Duty er der ingen som helst problemer... Men det er jo kun med fuldautomatiske våben at det sker... eller i hvert fald sådan at jeg kan mærke det ved at den holder op med at skyde... Jeg har prøvet det der med egen server spil... Men der kan det ikke rigtig afprøves da man kun har 800$ og derfor ikke har råd til et fuldautomatisk våben..
Skriv i console:
mp_startmoney 16000
sv_restartround 1
Så kan du bare hygge dig..
embedded systems enthusiast
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "EdgarBaba" (30.03.2004, 22:29)
Jeg havde også det samme i går. Jeg gik alle mine settings igennem og de stod rigtigt, så er på bar bund.
Min ping var fin nok, og havde intet choke. Men måske havde Tele2 problemer i går aftes, ved det ikke. Hiv s det fortsætter i dag sletter jeg sq min counter-strike mappe, og lader steam hente den på ny, det plejer at hjælpe på mange ting.
[SIZE=1]Husk at ændre dine settings i din config igen når du har gjort det.