Windows 10 installation fejlede styresystem slettet.

  • Ja jeg satte min pc til at installere den sidste og færdige version af Windows 10.
    Har været super glad for at være med i technical Preview, men under installationen bliver jeg ved med at få en fejl meddelelse, sent inde i installationen så jeg dropper den. men hele mit styresystem er nu blevet slettet . Jeg har lavet en USB installere men min packert bell kan ikke genkende den.


    .

  • Ja jeg satte min pc til at installere den sidste og færdige version af Windows 10.
    Har været super glad for at være med i technical Preview, men under denne installation bliver jeg ved med at få en fejl meddelelse sent inde i institutionen , så jeg dropper den men hele mit styresystem er nu blevet slettet . Jeg har lavet en USB installere men min packert bell kan ikke genkende den.


    .


    Prøv at sæt dit bios til legacy.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • #2 ikke som ISO men har lavet en USB installere.
    #3 vil Google det ved ikke hvordan, vis du vil uddybe hvordan vil det være vært sat.


    Hvilket program har du brugt til at gøre usb'en bootable?

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Fungerede fint hér - Både fra bootable USB som en ren installation og igennem Windows 10RTM for at opgradere.


    Men ja - Det er sgu nok din Packard Bell BIOS der laver rav i den. De har en vane med at lave om på SLIC og lign. hvilket ødelægger mange installationer. :(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |