1

lørdag, 18. juli 2015, 18:40

Ja jeg satte min pc til at installere den sidste og færdige version af Windows 10.
Har været super glad for at være med i technical Preview, men under installationen bliver jeg ved med at få en fejl meddelelse, sent inde i installationen så jeg dropper den. men hele mit styresystem er nu blevet slettet . Jeg har lavet en USB installere men min packert bell kan ikke genkende den.

.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "ALIE" (18.07.2015, 22:24)

2

lørdag, 18. juli 2015, 19:17

Har windows liggende på en usb nøgle?

Acer Aspire E5-573 15,6"

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

3

lørdag, 18. juli 2015, 20:27

Ja jeg satte min pc til at installere den sidste og færdige version af Windows 10.
Har været super glad for at være med i technical Preview, men under denne installation bliver jeg ved med at få en fejl meddelelse sent inde i institutionen , så jeg dropper den men hele mit styresystem er nu blevet slettet . Jeg har lavet en USB installere men min packert bell kan ikke genkende den.

.

Prøv at sæt dit bios til legacy.

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

4

lørdag, 18. juli 2015, 22:21

#2 ikke som ISO men har lavet en USB installere.
#3 vil Google det ved ikke hvordan, vis du vil uddybe hvordan vil det være vært sat.

5

lørdag, 18. juli 2015, 22:34

#2 ikke som ISO men har lavet en USB installere.
#3 vil Google det ved ikke hvordan, vis du vil uddybe hvordan vil det være vært sat.

Hvilket program har du brugt til at gøre usb'en bootable?

Acer Aspire E5-573 15,6"

6

søndag, 19. juli 2015, 07:50

Fungerede fint hér - Både fra bootable USB som en ren installation og igennem Windows 10RTM for at opgradere.

Men ja - Det er sgu nok din Packard Bell BIOS der laver rav i den. De har en vane med at lave om på SLIC og lign. hvilket ødelægger mange installationer. :(

7

søndag, 19. juli 2015, 09:49

Gå ind i din BIOS og tjek om den har mulighed for at lave boot override (typisk under boot sektionen). Hvis din USB drive er listet flere gange, prøv dem allesammen af.

8

søndag, 2. august 2015, 00:55

:finger: virkede
Har været super glad for at være med i technical Preview, men under denne installation bliver jeg ved med at få en fejl meddelelse sent inde i institutionen , så jeg dropper den men hele mit styresystem er nu blevet slettet . Jeg har lavet en USB installere men min packert bell kan ikke genkende den.

.

Prøv at sæt dit bios til legacy.

9

søndag, 2. august 2015, 10:09

Hvorfor ikke bare lave din usb UEFI bootable så er den gris barberet ;)

Jeg bruger selv Rufus til dette et dejligt lille portable program.

Link: https://rufus.akeo.ie/

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.