Hvorfor vil den ikke slettes!?

  • Hey


    Jeg har en fil som bar ikke gidder at slette sig.. Den siger at den er i brug selvom jeg har gjort alt.. Men den siger stadig det samme.. Nogle der ved hvordan man sletter den slags!?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Hey


    Jeg har en fil som bar ikke gidder at slette sig.. Den siger at den er i brug selvom jeg har gjort alt.. Men den siger stadig det samme.. Nogle der ved hvordan man sletter den slags!?


    tryk ctrl+alt+del og se om filen kører under Processer. Hvis den gør det, afslut den og prøv at slette igen ;)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Eller må du prøve at starte op i fejlsikret tilstand. Der åbner windows kun det allermest nødvendige, og der skulle den da helst ikke være i brug.


    -ZuP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Hey


    Jeg har en fil som bar ikke gidder at slette sig.. Den siger at den er i brug selvom jeg har gjort alt.. Men den siger stadig det samme.. Nogle der ved hvordan man sletter den slags!?


    Jeg har fundet et mega smart trick til dette problem... Der er MANGE som har det prob... Specielt med film...


    Hvis du i den samme mappe opretter en ny mappe og i den mappe opretter en ny mappe så slet alle 3 på en gang så virker det ;o) Garantied... HEhe...


    NEJ dette er IKKE en joke...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    eller omdøb,genstart,og så slet!!!


    Hvis du ikke kan slette filen, kan du i 99% af tilfældene heller ikke omdøbe den!


    Så det nytter ikke ret meget...

  • Åben et txt dokument, skriv følgende i den:


    -----------------------------------------------


    Attrib stien til filen -r -a


    del sti til filen


    -------------------------------------------------


    Gem den og omdøb den til whatever.BAT


    Og kør den..


    Er ikke sikker på at det virker, men ellers kan aeriel helt sikkert hjælpe.. DU kunne også bare slette den fra dos :D


  • Takker... Det virkede :D! Det var bar det jeg prøvede for det virkede lettest.. Men mange tak for svarende alle sammen :D:D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • Hold da helt hest, det virker, MS er nu morsomt. :D :D

  • Start op i dos. (via eksempelvis win98 cd) og slet.
    Virker altid.
    Attrib - r er skrivebestykkelsen, hvad er -a ??? arkiv???