Desertcombat vs. BF Vietnam

  • Ja det giver vist sig selv, jeg er lidt i tvivl om jeg gider at købe det, da det nødig skal gå som road to rome som bare ligger og samler støv :(


    Vær venlig kun at stem hvis i har prøvet begge :D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • er der en admin der er venlig at flytte denne poll til spil og software :O
    Jeg er 100% sikker på at jeg stod der da jeg lavede den

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Hvis du har det originale BF1942 kan du jo hente desert combat gratis???


    Men synes at Vietnam er MEGET federe... Har lige købt det igår og jeg synes det er mega fedt at lege i jungler og snige sig rundt ;o)


    Specielt når der blir skudt overalt omkring dig og man bare smider sig ned imellem alle buskene osv... Hehe... Mega cool spil...

  • Personligt ville jeg klart vælge Vietnam. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Road To Rome sutter RØV !!!... Det gør BF 1942 generalt også, men med DC rykker det !...


    Syntes dog bedre om BF Vietnem end jeg gør om DC ... BFV tror jeg godt kan overtage DC´s plads hos mig.


    Er fandme glad for spillet, men vil nok savne A10´eren i DC nu når jeg kun spiller BFV. Men så er der jo så MANGE ting som gør BFV bedre... :))


    :clap: :clap: :clap:


    Det er 100% pengene værd syntes jeg. Ingen tvivl om det.


  • Hov hov, bf1942 fejler ingenting, men jeg er enig i at udvidelsespakkerne er røvkedelige... hvis du mener bf1942 er kedeligt, har du ikke sat dig grundigt nok ind i spillet IMO...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
    Hov hov, bf1942 fejler ingenting, men jeg er enig i at udvidelsespakkerne er røvkedelige... hvis du mener bf1942 er kedeligt, har du ikke sat dig grundigt nok ind i spillet IMO...


    Ja, det mener jeg BF 1942 er ....Røvkedeligt for at bruge dine ord... Det er for "sløvt" ... Derfor spiller jeg ikke BF UDEN DC ... ;)


    og joh, jeg HAR sat mig ordenligt ind i spillet ... Har spillet det lige siden det kom ud ... Dog det meste af tiden med DC Moddet på så der er noget mere action over spillet... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ja, det mener jeg BF 1942 er ....Røvkedeligt for at bruge dine ord... Det er for "sløvt" ... Derfor spiller jeg ikke BF UDEN DC ... ;)


    og joh, jeg HAR sat mig ordenligt ind i spillet ... Har spillet det lige siden det kom ud ... Dog det meste af tiden med DC Moddet på så der er noget mere action over spillet... ;)


    nu snakker jeg jo KUN om bf1942, og ikke DC som jeg godt ved du har spillet en del ;) der kan nu godt komme pænt gang i den hvis man bare finder en ordentlig server.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
    nu snakker jeg jo KUN om bf1942, og ikke DC som jeg godt ved du har spillet en del ;) der kan nu godt komme pænt gang i den hvis man bare finder en ordentlig server.


    Hver sin smag... Som jeg også HAR skrevet, så syntes jeg BF 1942 er RØVKEDELIGT uden DC for så er det alt for sløvt i forhold til fx. DC eller endda BFV efter min mening. Nok om det....

  • Well jeg havde muligheden for at prøve Vietnam til LAN her i weekenden. Jeg bryder mig ikke om selve designet i spillet, dvs Maps / hele design setup i Setup etc.. Det falder ikke lige i min smag, men nu prøvede jeg det også kun på en test maskine og har ikke haft mulighed for at prøve det helt igennem endnu.. DC er stadig min favorit..


    Dog er jeg blevet helt bidt på FarCry Multiplayer, og vi er et par stykker der regner med at starte en KLAN snart... FarCry er simpelthen så gennemført på mange måder... I LOVE IT :D

  • Helt klart også BFV! Soundtrack er jo perfekt! Det meste er perfekt! Og DC er lidt fyldt med bugs! Samtiddig lidt lame man gamer BF1942, bar med moderne våben og køretøjer... Men BFV holder hele vejen :D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • [SIZE=2]BF:V helt klart! [/SIZE] skal dog lige siges at der stadig er mange fejl i det og serverne ikke køre optimalt men det kommer jo med tiden når de for lavet et par patches .. sådan var det jo også med bf1942 i starten :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    [SIZE=2]BF:V helt klart! [/SIZE] skal dog lige siges at der stadig er mange fejl i det og serverne ikke køre optimalt men det kommer jo med tiden når de for lavet et par patches .. sådan var det jo også med bf1942 i starten :)


    Jep ... BF1942 var dog langt værre i starten kan jeg da huske. Ihvertfald på min og andres computer kan jeg huske.... :] ....

  • Hvilken opløsning og detail lvl kører i??


    Jeg har ALT mit i high/extra high og i 1280x1024 men det hacker af H-til lige når man kommer ind i banen... Og når lige man kigger sig rundt... Og så hacker BT serverne også nogengange... Hvor der virkelig bare er mega hakker i det...


    Har i også oplevet det??

  • 1024x768 / HIGH. Ingen problemer. Har prøvet 1600x1200 / HIGH. Heller ikke nogle problemer. GRAFIK kan dog gå lidt længere op til VERY HIGH eller noget i den retning... Det har jeg dog ikke prøvet, men skal jo nok prøves... :)) ... Ellers står alt på max og køre fint.

  • ja det lagger lige i starten når man kommer ind for det meste er det pga. punkbuster kigger efter nye opdateringer..


    btw. så er det for klamt BT har sat deres servere op til 36spillere det køre ad helvedes til! :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    1024x768 / HIGH. Ingen problemer. Har prøvet 1600x1200 / HIGH. Heller ikke nogle problemer. GRAFIK kan dog gå lidt længere op til VERY HIGH eller noget i den retning... Det har jeg dog ikke prøvet, men skal jo nok prøves... :)) ... Ellers står alt på max og køre fint.

    Mit kører også ad h... til i high jeg er gået ned på medium :(
    Måske det er nogle gfx indstillinger ???

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR