Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 27. marts 2004, 16:08

Heysa...

Jeg sidder med et par cd'er med .r00 filer osv. på, men de sidste 2 .r12 - .r13 kan jeg ikke kopiere ind fra cd'en. Den siger en eller anden cyklisk fejl. Cd'en blev brændt i går, og der er ingen ridser i den. Så jeg tænkte jeg ville prøve at lave en image af cd'en med Nero, men når jeg så åbner .nrg filen, så ligger der en fil, som hedder setup.w02 ? Hvad er nu det for noget, og hvordan får jeg åbnet den ?

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

2

lørdag, 27. marts 2004, 18:35

Jeg tror ikke du får hentet de filer...

Hvis det er CDRW skiver du har brugt, så er det nok fordi at de simpelt hen er blevet for gamle og du har brændt på dem for mange gange!

Har haft samme problem med CDRW skiver flere gange...
Men har også oplevet det med almindelige nye skiver, og i det tilfælde er det min brænder med Nero software, som ikke har brændt ordentligt!

tankabbot

Forskellen på mænd og drenge er prisen på deres legetøj!

3

lørdag, 27. marts 2004, 18:45

Netop derfor er det en god ide at tjekke CDer der kan jo ske fejl brændinger

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

4

lørdag, 27. marts 2004, 19:00

Jeg har fået af vide, at problemet nok nærmere består i, at cd'erne ikke er blevet lukket ved brænding. Og nej, det er ikke RW, men CD-R, der er blevet brugt... tror bare jeg håber på, at få en ny bunke cd'er, som er brændt og lukkede.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

Seneste tests og artikler

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Artikel: Derfor bør du ikke bruge Popcorn Time

Inden vi overhovedet kommer i
Læs Mere

0

Nvidia GTX 960 er ifølge rygter klar til salg i januar

Det nye GTX 960 kort, som jeg
Læs Mere

0

Tredjepartsapps til Snapchat forsvundet fra Windows Phone Store

Snapchat har fået fjernet appe
Læs Mere

0

Instagram vurderet til 35 milliarder dollars

Instagram, som Mark Zuckerberg
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.