CD_KEY Invalid?

  • Jeg har lige købt UT 2004..
    I øjeblikket er jeg til Basse LAN..


    Så sidder jeg og gamer lidt UT, og pludselig bliver jeg disconnected, og den siger min cd-key er in use / Invalid..


    Det er klart at jeg lige har været henne og få noget at spise, men er der virkelig nogen der kan finde på at tage et spil op af ens taske, og nakke cd-key?
    -For det synes jeg virkelig er noget svineri..


    Hvad kan jeg evt. gøre hvis jeg ikke får det til at virke?
    Kan jeg bytte spillet?



    Edit:
    Det var meningen jeg ville lave den i Off topic, men trykkede åbenbart forkert :rolleyes:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

  • Ja, det er der da ... ;) ... Du er omgivet af 13-årige sikkert... :))


    Om du kan få det byttet ? Uh... Op til butikken og hvor godt du snakker for din syge moster ... Eller hidser dig op og siger du skaber dig og laver en scene hvis du ikke får en ny key... :))

  • Du kan måske få det byttet, hvis du taler godt for din sag.


    Skulle engang have byttet NAV 2004 i Merlin :crazyeyes: ,og hvad fik jeg så at vide: " Vi bytter ikke software, der er brugt eller registreret. Det skal lige siges, at det skete inden for de fjorten dage.


    Hvis du vil have en midlertidig løsning, så skal du tage internettet fra, så tjekker den nemlig ikke cd-keyen. Samtidig kan du jo heller ikke spille over nettet, men du kan da spille til lan.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tweak.dk
    Der er også mange der går i Merlin, Bilka osv. og skriver de koder af der står i æskerne.


    Fed ide den kendte jeg ikke.
    He he
    Men det med at den tjekker koder , skal man da reg på deres hp eller lign , UT2004 og 2003 ???



    The_Unforgiven


  • det er jo derfor de er begyndt og skrive det på manualer osv inde i boxen ;)

  • Nu må jeg se hvordan det går..
    Jeg har ikke haft problemer siden igår, så enten har det været en slags netværksfejl, eller også var der bare lige en der var inde og spille lidt..


    Jeg mødte nemlig en, fra samme LAN, som havde samme problem.. Så det kunne godt være et netværks problem eller sådan noget :rolleyes:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Jeg fik lige det samme problem med BF 1942. 8o
    Jeg går ud fra, at det skyldes, at mit C drev lige gik helt ned forleden dag og at BF er installeret på E: drevet, så det derfor ikke er installeret korrekt mere.
    Det håber jeg i hvert fald stærkt på. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg fik lige det samme problem med BF 1942. 8o
    Jeg går ud fra, at det skyldes, at mit C drev lige gik helt ned forleden dag og at BF er installeret på E: drevet, så det derfor ikke er installeret korrekt mere.
    Det håber jeg i hvert fald stærkt på. :rolleyes:


    Det tror jeg roligt du kan regne med. Så vidt jeg ved, bliver din CD-key registreret i reg-databasen. Hvis dit C: drev er blev formateret, er det jo røget sig en tur :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Skulle engang have byttet NAV 2004 i Merlin :crazyeyes: ,og hvad fik jeg så at vide: " Vi bytter ikke software, der er brugt eller registreret. Det skal lige siges, at det skete inden for de fjorten dage.


    HeHe... HW og SW er jo også 2 forskellige ting ... Du har ikke krav på at få byttet SW medmindre der er en fejl i CD/DVD´en ... Så kan du få en ny CD/DVD ... Dog samme kode... ;)


    Ellers ville det jo være nemt at købe et stykke SW, lave en kopi, skrive koden af og så gå ned og få sine penge igen... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe... HW og SW er jo også 2 forskellige ting ... Du har ikke krav på at få byttet SW medmindre der er en fejl i CD/DVD´en ... Så kan du få en ny CD/DVD ... Dog samme kode... ;)


    Ellers ville det jo være nemt at købe et stykke SW, lave en kopi, skrive koden af og så gå ned og få sine penge igen... ;)


    penge tilbage kan jeg godt forstå men bytte det burde de nu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    penge tilbage kan jeg godt forstå men bytte det burde de nu


    :)) ... Bytte hvad ? Koden ?.... Tja... Hvis man har en god undskyldning, så kan det godt lade sig gøre... og hvis shoppen er samarbejdsvillig... :))


    Minder mig om dengang jeg købte LOTR 1 & 2 i EXD.VER. ... Der var ingen DVD´ere i coverne fandt jeg ud af da jeg kom hjem og pakkede dem op... 8o ... Kørte ned og brokke mig .... Fik da DVD´erne... Kunne vel have bare taget dem ud derhjemme, men det kommer helt and på om man virker oprigtig når man går ned og siger HALLO!.... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    :)) ... Bytte hvad ? Koden ?.... Tja... Hvis man har en god undskyldning, så kan det godt lade sig gøre... og hvis shoppen er samarbejdsvillig... :))


    Minder mig om dengang jeg købte LOTR 1 & 2 i EXD.VER. ... Der var ingen DVD´ere i coverne fandt jeg ud af da jeg kom hjem og pakkede dem op... 8o ... Kørte ned og brokke mig .... Fik da DVD´erne... Kunne vel have bare taget dem ud derhjemme, men det kommer helt and på om man virker oprigtig når man går ned og siger HALLO!.... :))


    Ja det har også en del at sige man skal nok ikke gå ind i butiikken med et smørret grin