Udpakning af .PAK-filer, hvordan?

  • Hej alle.
    Det er sådan, at jeg gerne vil installere et mod til Airport Tycoon 3, men det kræver at jeg kan udpakke data.PAK.
    Jeg har WinRAR, men det kan ikke udpakke .PAK-filer. Findes der et specielt program som kan det? :)
    Jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan finde programmer der kan det.


    Mvh Kent

  • Kommer helt an på hvilket format Airport Tycoon faktisk bruger. ".PAK" kan være hvadsomhelst - det er ikke et standard format som så. Du kunne ligesågodt kalde det en .dum fil, eller .jegfandtligepåenfedextension

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Kommer helt an på hvilket format Airport Tycoon faktisk bruger. ".PAK" kan være hvadsomhelst - det er ikke et standard format som så. Du kunne ligesågodt kalde det en .dum fil, eller .jegfandtligepåenfedextension

    Jeg har hentet moddet MASSIVELY MODIFIED ned til AT3.
    I readme-filen skriver de dette
    "If you want to extract the data.pak yourself, here is a small summary:
    Download the Quake Pak Explorer, you need it to extract the data files. You can download this here:
    http://quakestuff.telefragged.com/
    ftp://ftp.sac.sk/pub/sac/utilmisc/pakexplr.zip
    Choose one of the downloads and install the program. Then launch it.
    Now, load data.pak (located in the Airport Tycoon 3 root folder) with the Pak Explorer and press the Extract All button. (Big black arrow)
    It might take some minutes to extract all the data."


    Jeg har så hentet Quake Pak Explorer ned, men eftersom jeg bruger Windows 8.1, så fryser programmet helt og så kan jeg nada gøre. >_>