Win 7 eller 8.1 til ny Gamer PC

  • Her efter nytår har jeg tænkt mig at skulle ud og investere i en ny Gamer PC og valget er faldet på denne fra MM Vision:


    http://j.mp/1sXSOq0


    Men står nu og skal vælge om den skal være med Windows 7 Home Prenium 64-bit eller Windows 8.1 64-bit. Jeg er ikke meget til Windows 8.1's brugerflade. Men hvis jeg nu vælger Windows 7 fremfor 8.1 er der så nogen form for ydelses forskel? Taber jeg noget ved at vælge Windows 7 fremfor 8.1?


    - Rasmus

  • Glædelig jul.


    Det eneste du mister, er en lidt hurtigere opstart, i spil og andet, der er det ens.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Bare hop på win8, når du først har vænnet dig til GUIet så fungerer det faktisk rigtigt godt - og mange ting er smartere end i de tidligere udgaver.