1

lørdag, 8. november 2014, 15:28

Hello Tweakers :)

sidder her med et lille problem som jeg ikke kan lokalisere hva kan være..

jeg kan joine en BF4 server uden problemer, men når man skifter lvl så crasher maskinen uden nogen fejl melding, det samme sker når jeg spiller andre spil CS:GO, Dead Island osv osv

jeg har lige reinstalleret maskinen uden nogen virkning med nye drivere udenheld, bios også både flashed til den nyeste og tilbage igen, uden held..

jeg sidder selv lidt med at det kan være mit mobo, men er lidt lost...

nogen som har lidt idéer ?

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "BPM" (08.11.2014, 18:43)

2

søndag, 9. november 2014, 01:12

problemet kan også opstå hvis man er gået ud af et spil og fx bare åbner Firefox...

i nogle tilfælde kan jeg stadig høre lyd fra den VT/TS jeg er på men det så det ellers bare sort skærm...

3

søndag, 9. november 2014, 10:46

Er den clocket?

Har du testet med andre RAM?

4

søndag, 9. november 2014, 16:01

Kunne det være noget så simpelt som harddisken? Data der ligger i en dårlig sektor?

5

mandag, 10. november 2014, 16:17

Kunne det være noget så simpelt som harddisken? Data der ligger i en dårlig sektor?
ser ikke ud til at harddisken er skidt, efter hva jeg kan teste den til men på den anden side hvor nøjagtigt er CCleaner med hensyn til det ?

Er den clocket?

Har du testet med andre RAM?
jeps den har altid været clocket og køling har altid været en H50, men temp ser fine ud

skal lige have testet de ram her til aften eller i morgen så vender jeg lige tilbage med en melding om det var dem eller ej...

6

fredag, 9. januar 2015, 18:59

hello :) ja det blev lige til en meget lang aften :T

nu har jeg prøvet at rykke rundt på ram og ingen forskel, har taget oc fra i samtidig og ingen forskel...

jeg må nok erkende at det er bundkortet som har en eller anden fejl, da jeg ellers ikke kan finde noget på andet...

7

lørdag, 10. januar 2015, 13:55

jeg havde selv samme fejl efter en windows7 og steam update, og har prøvet en masse, da bundkort/cpu/ram var næsten nyt, og endte med at prøve med køre med kun 1 ram klods. Pludselig var der ingen problemer og det var ligegyldigt om det var den ene eller anden klods jeg brugte. tror umiddelbart at det er sidefilen, der jo bliver større, jo mere ram der er, så den bruger måske for meget, eller en dårlig sektor på mit C: drev, hvor kun Windows ellers er.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

8

lørdag, 10. januar 2015, 14:02

Har haft et lign. problem med den ældre 775 platform. Havde et bundkort fra... Gigabyte? som havde en beskadiget memory controller. Den ville ikke køre med RAM over en vis hastighed eller i større mængder.

Men så snart du satte alting ned kørte den klippestabilt igen...

Med andre ord - Det kan sagtens være en simpel ting på bundkortet som effer det hele op. :D

9

mandag, 12. januar 2015, 20:02

ja jeg må nok til lommerne og købe mig et nyt bundkort i sidste ende

jeg har prøvet at justere ram ned og kører med en enkelt blog, men bliver det samme...

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.