1

lørdag, 1. november 2014, 16:37

Hey
Er der nogle der ligger inde med nogle recovery dvd'er til en Asus G73JH bærbar, eller ved hvordan eller hvor man kan få fat i dem.

Måske der er nogen der har en G73JH som kan lave et sæt til mig, skal nok betale for besværet.

Jeg kan ikke bruge min recovery partition da harddisken er stået af.
--

Bærbar Asus G73JH

2

lørdag, 1. november 2014, 17:03

Hvad med at hente en Windows ? version på nettet og så bruge din egen key , en ren install er efter min mening bedre end præinstall fra div pc fabrikanter , der føger en masse møg med , synes jeg .

SMLDK

3

lørdag, 1. november 2014, 17:15

Har jeg også gjort, men jeg vil stadig gerne have recovery dvd'erne da der er nogle drivere jeg ikke kan finde.

Bærbar Asus G73JH

4

lørdag, 1. november 2014, 18:21

Ja undskyld jeg nu lyder dum , men de er vel på Asus hjemmeside og hvis ikke så send en mail til dem .
Jeg har når jeg har haft de problemer , har som regel været med wifi , taget det ud og tjekket på label hvad det er og bare Googlet det.
Hvilke driver er det du mangler ?
Og tag det som hjælp/råd , ikke besservisser , sorry.

SMLDK

5

lørdag, 1. november 2014, 19:03

Der er Audigy EAX 4.0 3D driver, den kan bare ikke installeres, den skriver bare at hardwaren ikke findes.

Bærbar Asus G73JH

6

søndag, 2. november 2014, 11:43

Der er Audigy EAX 4.0 3D driver, den kan bare ikke installeres, den skriver bare at hardwaren ikke findes.

Ja jeg kan se at driver er der, på ASUS hjemmeside.
Har du skrevet til dem ???
Brugt deres forum ?
Du kan ikke hente den på Creative hjemmeside ?

SMLDK

7

søndag, 2. november 2014, 20:11

Prøv at hente SlimDrivers - Det er et program, der scanner Hardware ID's fra computeren, hvorefter det henter og installerer seneste stabile driver version til alt, der ikke er opdateret.

Det fungerer supergodt, og det installerer ikke en masse bloat,- mal- eller adware på dit system :)

TWEAK.DK :rules:

8

tirsdag, 4. november 2014, 10:20

Hvis den skriver at hardwaren ikke findes, er det højest sandsynligt fordi du mangler en chipset driver.

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.