Google Chrome - logger ikke ind på sider automatisk

  • Hej.


    Ja, jeg bliver sgu nødt til at spørge jer herinde, for er stødt på et problem, jeg simpelthen ikke kan hitte ud af - har selvfølgelig googlet løs.


    Problemet opstår i at min Google Chrome ikke længere logger mig automatisk ind på diverse sider, f.eks. tweak.dk og facebook. Den kan godt huske min login når jeg trykker i boksen, så større problem er det heller ikke. Det irriterer mig bare, når man f.eks. hurtigt skal tjekke sin mail eller sin Facebook.


    Hvad jeg har prøvet


    1) geninstallere Chrome
    2) Clear browserhistorik + cache osv
    2) Gendanne standard-indstillinger i Chrome

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Lyder som et cookieproblem - Det er cookies der holder dig logget inde på sider. Eller mener du at den nægter at huske dine konti/koder når du vil logge ind?

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Lyder som et cookieproblem - Det er cookies der holder dig logget inde på sider. Eller mener du at den nægter at huske dine konti/koder når du vil logge ind?

    Den kan godt huske koderne, faktisk plejer de automatisk at komme lige så snart jeg trykker i tastefelten til "login". Den er bare ikke automatisk logget ind, lige så snart jeg trykker tweak.dk f.eks.

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Jeg ved ikke om det har noget som helst med dette at gøre, men oplever også noget andet underligt.


    Jeg spiller spillet "Neverwinter", og de har lavet en gateway hvor man kan logge ind og ordne professions osv osv. Med min bærbar går det super godt, på min stationær skal jeg altid vente på en verification code, som bliver sendt til min mail, da den mener jeg logger på fra en ny computer.


    Her kan man sætte flueben ved "save this computer", men det virker åbenbart ikke. Det er det generelle problem ved diverse sider, altså "log på automatisk" osv ser ikke ud til at virke

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13