Win XP + ikoner på skrivebord.

  • Har et lille - men irriterende problem.


    Hvis jeg vil have flere brugere på en PC som kører Win XP - og jeg f.eks. har installeret Ofiice pakken - og så logger på og hiver f.eks. Word ikonet ud på skrivebordet. Hvordan (hvis man altså kan) får man så gjort det sådan at en anden bruger også kan hive ikonet ud på skrivebordet.


    Den eneste måde jeg pt. har kunnet løse det på - er at lave en kopi af ikonet - inden jeg hiver det ud på det første brugers skrivebord - men det er sgu ikke altid jeg lige tænker over det - og nogle gange finder folk jo også ud af at f.eks. kæresten lige skal have en bruger også - og så har man hevet ikonet ud til den pt. eneste bruger.


    Er ret sikker på det kan løses - men da jeg kun har en bruger på min egen - så er jeg sgu lidt blank her - Help plz.... :D

  • Du skal bare lægge genvejen i
    \Documents and Settings\All Users\Skrivebord


    Så kan alle brugere se den.


    Det du har gjort før, var at flytte/ kopiere genvejen til den enkelte brugers skrivebord, fx
    \Documents and Settings\Bruger1\Skrivebord


    Og den mappe kan Bruger2 ikke se...



  • Hooooooooold da kææææææft var det så nemt - :O :O - Nå ja så lærte jeg også lidt idag.


    TAK for hjælpen..... :D + :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu
    Ja, selvom det er Microsoft behøver det ikke at være svært... :T




    Nææææ - men det er nu nok også nærmere et spørgsmål om at have haft brug for det tidligere - Og ja så var jeg lidt doven kl. lort i nat da jeg lige skulle se om jeg kunne finde noget info på det...... :O