BF: Vietnam

  • Har endelig fået mig taget mig sammen til at købe dette dejlige spil. Jeg kan kun give folk ret i at det er et sindsygt godt spil, og personligt synes jeg at stemningen er meget federe end i BF 1942. Samtidig er AI'en også blevet meget bedre, og der findes ikke noget bedre end at sprede lidt napalm ud over fjenden.


    Jeg har dog oplevet noget mystisk. Da der forekom lidt lag når jeg fløj, mens jeg spillede i 1280x960, prøvede jeg for sjov skyld at sætte opløsningen op til 1600x1200. Det mystiske er at her lagger den ikke mere, nærmere mindre end i den lavere opløsning. Er der nogen der kan sige mig hvad det kan skyldes?


    Ellers kan jeg ikke sige andet end: KØB DET :)) Du vil ikke fortryde det...


    PS. Er der nogen der kan sige om det vil hjælpe at købe 512 MB RAM mere? Jeg ved godt det ikke ligefrem er den vildeste computer jeg har, men den kører de spil jeg spiller udemærket...


    [EDIT]Ups... Kom til at oprette ny tråd, i stedet for at reply'e til den allerede oprettede. Håber ikke det gør noget :O

  • Det lyder måske lidt sygt men 1 gb ram er efterhånden at fortrække. Jeg ved fra personlig erfaring af Desert Combat kører bedre med 1 gb over 512. Jeg har ikke prøvet BFV med "kun" 512mb så der kan jeg ikke udtale mig. Men de nye spil der kommer, deriblandt Farcry skriger på ram. Så næste gang du har lidt penge tilovers så forkæl din maskine med 512mb mere:)