• Hej
    Jeg ville bare høre hvad jeres gæt ville være om hvilke systemkrav det fulde Doom 3 vil have, når det engang kommer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DeH
    Har Doom 3-Alpha


    Yndigt. :]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Directly from John Carmack, minimum specs for Doom 3 will be "1GHz CPU, 256MB RAM, GF1 or Radeon 7xxx series card." There's no word yet on recommended specs to get the best fidelity, but sites such as NewDoom.com and The Phobos Lab are keeping a close eye on the situation, including an interesting but very unconfirmed rumor that "a Doom 3 demo [will be available] for public playing at this year's QuakeCon"


    ... Meeen... Tror ikke det vil være en fed oplevelse... Er jo ikke fedt at spille sådan et spil uden lir .... Eller andre spil ligende spil for den sags skyld... :))


    Det er nok nærmere det dobbelte med et 9500 pro + hvis det skal køre nogenlunde og ikke ligne Wolfenstein3D fra 90´erne... :T


    PS. Som de andre så diskret har skrevet, så er warez og ligende ulovligheder ikke et samtaleemne her inde. ;) ... Hentyder naturligvis til " Jeg har Doom3 Alpha " - sætningen...

  • Det er åbenbart ikke alle der læste mit "warez" indlæg, hvor jeg dummede mig...
    Det var ellers en god lærestreg at få......


    Men der vel altid nogle der ikke tager ved lære af deres fejl.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DeH
    Jeg har onaneret for meget og downloader tons af warez... gider i ikke banne mig med det samme inden jeg gør mig selv mere til grin :O


    :ban:


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    :ban:


    Fed7haS


    Hahaha. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Ang. Warez snak, står det så i nogle regler her inde.. Ikke fordi jeg selv har et problem med det, men hvis det står her, så kan man jo altid lige henvise til det hvis nogen begyndte, og en anden ting.. Det er sku ik alle der ved hvad Warez er, så en ordforklaring ville også være godt..
    Bare et forslag ;-)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Ang. Warez snak, står det så i nogle regler her inde.. Ikke fordi jeg selv har et problem med det, men hvis det står her, så kan man jo altid lige henvise til det hvis nogen begyndte, og en anden ting.. Det er sku ik alle der ved hvad Warez er, så en ordforklaring ville også være godt..
    Bare et forslag ;-)


    Undskyld mig... men jeg ser ikke hvorfor vi skal give folk en ordbog med når vi poster... hvis folk er i tvivl om hvad et ord betyder står det dem frit for at bruge http://www.google.com :) og for noget andet så tror jeg ikke på at folk herinde ikke ved hvad det betyder... dette er et OC forum.... og derfor må man mene at folk her har mere end normal forstand på computere.... og på forkortelser, 1337, og internet lingo i alt almindelighed...'


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Undskyld mig... men jeg ser ikke hvorfor vi skal give folk en ordbog med når vi poster... hvis folk er i tvivl om hvad et ord betyder står det dem frit for at bruge http://www.google.com :) og for noget andet så tror jeg ikke på at folk herinde ikke ved hvad det betyder... dette er et OC forum.... og derfor må man mene at folk her har mere end normal forstand på computere.... og på forkortelser, 1337, og internet lingo i alt almindelighed...'


    Fed7haS


    Nu kender jeg jo altså et par brugere her inde, som der IKKE vidste hvad det var, så NEJ! Det er absolut ikke alle der ved hvad Warez er.. Han blev desuden lidt gnaven over at man tar det som en selvfølge at andre burde vide det..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Han blev desuden lidt gnaven over at man tar det som en selvfølge at andre burde vide det..


    Ok jamen det er da synd for ham.... hvis han skal leve hele livet og blive sur og fornærmet hver gang folk bruger ord han ikke kan forstå så bliver det sgu hårdt.... piv piv....


    Det kan sgu da ikke være vores ansvar hvad sinken forstår og ikke forstår? jeg er selv mega ordblind (som i jo også sikkert kan se hehe) men jeg brokker mig sgu da ikke og giver andre skylden hver gang jeg løber ind i gramatik problemer.... jeg prøver bare at forbedre mig......


    Fed7haS

  • Offtopic
    Synes godt nok ikke at man kan mærke på dig at du er "Mega Ordblind !!
    /offtopic


    Jeg tror at Doom 3, vil kunne køres på alle maskiner med en glimrende resultat.

  • Quote

    Jeg tror at Doom 3, vil kunne køres på alle maskiner med en glimrende resultat.


    det tror jeg sgu alle dem med p3 maskiner bliver glad for at høre :D

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr


  • er du ordblind 8o det kan man altså ikke se.. der er nogen enkelte fejl, men det er ikke noget man ligger særligt meget mærke til :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    er du ordblind 8o det kan man altså ikke se.. der er nogen enkelte fejl, men det er ikke noget man ligger særligt meget mærke til :)


    takker :)) :)) De sidste 5 år på internettet (chattrooms, Forums, Diablo2 osv.) har læst mig mere om gramatik end hele min skolegang... slås dåg stadig med det ind i mellem men det er skam blevet meget bedre.... mit største problem er og har altid været . og , hehe... derfor bruger jeg dem slet ikke nu :P


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    takker :)) :)) De sidste 5 år på internettet (chattrooms, Forums, Diablo2 osv.) har læst mig mere om gramatik end hele min skolegang... slås dåg stadig med det ind i mellem men det er skam blevet meget bedre.... mit største problem er og har altid været . og , hehe... derfor bruger jeg dem slet ikke nu :P


    Fed7haS


    Hehe... Jeg spillede også diablo og nu skriver jeg KUN med venstre hånd pga højre altid skulle over på musen... Hehe... Skriver meget hurtigere end de fleste også selvom det kun er med 1 hånd... Hehe... Har aldrig rigtig tænkt over det men det gør jeg sq...


    Tja... Må sige det er flot at du skriver så fedt samtidig med ordblind ;o)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    takker :)) :)) De sidste 5 år på internettet (chattrooms, Forums, Diablo2 osv.) har læst mig mere om gramatik end hele min skolegang... slås dåg stadig med det ind i mellem men det er skam blevet meget bedre.... mit største problem er og har altid været . og , hehe... derfor bruger jeg dem slet ikke nu :P


    Fed7haS


    hehe ja internettet kan lære en, en del :) jeg har oz haft mange problemer med . og , .. og at og og .. lød lidt dumt heh..