Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 3. juni 2014, 21:16

Har sat min pc til at slukke for skærmen ved inaktivitet........nu er den pludselig begyndt at lave BSOD når jeg vil aktivere den igen.....udover det kører den stabilt.... nogen der har været ude for det ?? og evt hvad det kan være, ville godt nok være ked af en format C :(

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

2

onsdag, 4. juni 2014, 07:55

Har sat min pc til at slukke for skærmen ved inaktivitet........nu er den pludselig begyndt at lave BSOD når jeg vil aktivere den igen.....udover det kører den stabilt.... nogen der har været ude for det ?? og evt hvad det kan være, ville godt nok være ked af en format C :(

RAM fejl, eller bundkort fejl normalt - Men kan være strømforsyningen.

Svare ikke på Sakkura's beskeder.
Athlon x4 5350@2.1ghz+, 16GB RAM, HD7950, SSD Disk, 2560x1440 AH-IPS, og Win8.1
FPS dur ikke til benchmarks af spil: http://dnope.dk/viewtopic.php?f=8&t=216 http://techreport.com/review/21516/insid…me-benchmarking
Stoler ikke på tests fra Anandtech og Tomshardware.

3

onsdag, 4. juni 2014, 10:03

Kan du oversætte BSOD fejlkoderne til noget brugbart?
Ellers er det lidt noget gætteri.

Jeg havde et lignende problem, havde oc'et gfx ram med 250MHz (de kan 850), dog gik noget galt når den vågnede op fra dvale, der kom aldrig billede på skærmen.
Testede det frem og tilbage, og forsvandt hver gang jeg fjernede det lille overclock..

4

onsdag, 4. juni 2014, 18:19

Kører stock......så det er ikke pga oc......kunne det være den nye Ati beta driver der laver rav i den......hvis d skulle være bundkort eller ram, burde den så ikke også være ustabil når den performer?

MSI R9 390X 8GB

5

onsdag, 4. juni 2014, 18:57

Du kan jo prøve med en gammel driver og så fortælle os om det hjalp.
Lidt svært at fejlsøge din computer når du ikke kommer med nogle oplysninger, ud over blå skærm ;-)

6

onsdag, 4. juni 2014, 19:59

yup sry, må sætte den til at gå i screensave mode og så tage et billede af bsod

MSI R9 390X 8GB

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.