Messenger popup blocker?

  • jeg skal bruge sådan en popupblocker til messenger, nogle anbefalinger. Jeg har lige installeret en, men det viser ingen effekt :(

  • Popup blocker til messenger? Er det MSN Messenger? Hvilke popups snakker du om?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hmm..det lyder som om at du ikke gider de der popups de rkommer når folk logger på. det kan du slå fra inde i instillinger, og ellers kan du jo bare sætte din status til optaget, så popper de rik noget op.:)

  • Hvad. Det ser sgu mærkeligt ud. Prøv at reinstall det og kør noget Ad-Aware og virus scan. Det der har jeg aldrig set før.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm..det lyder som om at du ikke gider de der popups de rkommer når folk logger på. det kan du slå fra inde i instillinger, og ellers kan du jo bare sætte din status til optaget, så popper de rik noget op.:)



    lol nej nej det er da rat at kunne se hvem der sniger sig ind på min online liste ;)

  • Det er ikke MSN messenger men den indbyggede messenger service i NT baserede versioner af Windows. Du kan stoppe beskederne ved at skrive "net stop messenger" i din "kør" funktion i menuen start

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af smeaGOLL
    Det er ikke MSN messenger men den indbyggede messenger service i NT baserede versioner af Windows. Du kan stoppe beskederne ved at skrive "net stop messenger" i din "kør" funktion i menuen start


    okay det prøver jeg, men er det noget jeg skal skrive hver gang jeg starter op?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CrazY


    okay det prøver jeg, men er det noget jeg skal skrive hver gang jeg starter op?



    Nej, når du en gang har skrevet det, så er de væk indtil du skriver "net start messenger" :)

  • Eller ha' en Firewall der stopper dem!


    En hel anden ting....hvordan sender man dem?
    Kan man sende dem til ip ved "net send" i dos-prompten?
    Man kunne jo godt bruge dem til at lave lidt spass med sine kammis!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Eller ha' en Firewall der stopper dem!


    En hel anden ting....hvordan sender man dem?
    Kan man sende dem til ip ved "net send" i dos-prompten?
    Man kunne jo godt bruge dem til at lave lidt spass med sine kammis!


    net send xxx.xxx.xx.xxx Besked..


    fx net send 111.111.11.111 (IP-adresse på modtageren) Hel vild friske patter på en gammel ko? (Besked til modtageren)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Ja jeg ved godt hvordan man sender dem. Har brugt det en del på mindre netværk, men troede ikke man kunne sende dem over internettet......det er da noget nyt????????


    Netop årsagen til at jeg fjernede messenger helt. Så slipper jeg nemlig for alt det lort, som tåbelige folk sender. Fordi de ikke ved, hvad de skal få tiden til at gå med. Andet end irritere andre. X(
    Men det er jo sikkert nok cool at være dum og irriterende - i dag :boxed: