Windows 8.1 Microsoft konto password lost

  • Okay, står i en ret trist situation her.
    Installerede Windows 8.1 på min nye PC for et par måneder siden, der var man så tvunget til at oprette en konto hos microsoft som man skal logge ind med.
    Kunne ikke bruge mit sædvanlige kodeord da det skulle indeholde både det ene og andet, så endte med at lave en ny som jeg ellers var sikker på jeg kunne huske.


    Nu er problemet så at jeg ikke kan huske kodeordet, og kan ikke modtage sikkerhedskode. For den alternative email jeg brugte (som jeg ikke har brugt i over et år) er blevet slettet fordi den var inaktiv for længe.


    Hvad hulen gør jeg? Og nu kommer mit windows med beskeder om at jeg skal bekræfte min konto og indtaste kodeord osv.


    Kan jeg bare lave en ny Microsoft konto og logge ind med den i stedet, eller er den jeg lavede ved installationen bundet til mit windows osv?


    Som om det ikke er nok, så kommer dette på microsoft hjemmeside med dette når jeg prøver at logge ind.


    Logon er blokeret
    Logon med XXXXXXXXXXX@hotmail.com er blokeret af en af følgende årsager:


    En person har indtastet en forkert adgangskode for mange gange.
    Hvis du er tilmeldt denne konto gennem en organisation, kan du muligvis ikke bruge den endnu.


    Og den online formular man kan udfylde jeg jeg ikke oplyse noget i, da jeg aldrig har ejet noget Xbox eller købt noget via microsoft, ingen smartphone/iphones etc.


    Har læst at produktnøglen er tilknyttet den microsoft konto man brugte ved installation, er det rigtigt?