Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 25. april 2014, 13:44

hejsa

jeg har installeret windows 7 på min computer, men når jeg downloader intel usb 3.0 drivers fra lenovos hjemmeside, får jeg følgende besked "dette system opfylder ikke mindstekravene til installation af softwaren". Nogle bud?

http://support.lenovo.com/en_US/download…?DocID=DS035291

Jeg har flyttet din tråd til Software-kategorien da jeg ikke synes den hører under offtopic på et computer-forum.
- Bubbi

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "todd24" (27.09.2014, 23:47)

3

mandag, 28. april 2014, 01:20

Kan ikke se hvad der skulle være galt dér - Du kunne jo prøve at snakke med Lenovo direkte og se om de har en løsning.

4

mandag, 28. april 2014, 06:26

Jeg har med fordel brugt programmet SlimDrivers til at installere drivere med. Det har aldrig svigtet mig, og der scanner hardware IDs i din maskine og finder tilsvarende drivere. Der medfølger ingen malware eller adware i programmet, og det har hidtil fungeret upåklageligt for mig :-)

TWEAK.DK :rules:

5

tirsdag, 29. april 2014, 09:07

Har du prøvet med lenovo´s egen "System Update" ?

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

6

søndag, 28. september 2014, 04:11

Yep, jeg har forsøgt med lenovo system update, og det hjalp ikke noget, og samtidig var det umuligt at få afinstalleret igen så jeg måtte formatere systemet..

7

søndag, 28. september 2014, 21:31

spørgsmålet er hvor nødvendigt det er, eftersom alle konflikter med usb controllers er blevet løst inde i enhedshåndtering, efter jeg installerede intels chipset software.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.