Har lige købt en ny Lenovo med Windows 8.1 og Office 365 og er ved at overføre mine pst-filer fra den gamle HP. Jeg kan sagtens flytte filerne. Men hvordan får jeg Outlook 2013 til at 'bruge' dem? - dvs det der før var min inboks skal stadig være min inboks I Ooulook 2013. Og jeg synes heller ikke at kunne se hvordan jeg opretter de forskellige andre arkiver (Private mails, Arbejdsmails osv), som har hver sin separate pst-fil.
Outlook 2007 til 2013
-
-
er det ikke bare at køre en import i den nye outlook ??
-
Jeg synes ikke ordet 'bare' passer så godt her
Jeg har forsøgt at importere og der kommer også noget ind. Men for det første ligger det hulter-til-bulter i Outlook 2013. For det andet (og vigtigste) kan jeg ikke få den folder der før var min inbox til at være den, hvor e-mail nu kommer ind.
Jeg tror gerne at det kan lade sig gøre (ref ordet 'bare') men hvad er det jeg gør forkert - eller hvordan skal det gøres?
-
Fandt selv løsningen på mit Outlook 2013-problem
Skal gøres via Kontrolpanelet, skrive Mail i søgefeltet - og der er der muligheder for at konfigurerer foldere - faktisk lige som i Outlook 2007.