Windows 97?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner
    Findes der et Windows 97? :rolleyes:


    Mener jeg godt nok ikke :D he he, men der er en stædig pige fra min klasse, som siger hun har det!


    Hun er dåååååm... *G*


    Ej, det er måske lidt underligt med


    Windows 95
    Office 97
    Windows 98
    Windows 2000


    ... Det er ikke helt for kvinder for det er jo logisk ... Sådan da... :))

  • tja.. det var nu i lang tid meningen at windows 4.10 skulle hede 97, men det kom jo som bekendt til at hedde 98

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ostermark
    tja.. det var nu i lang tid meningen at windows 4.10 skulle hede 97, men det kom jo som bekendt til at hedde 98


    Uden at tænke over det jeg skriver nu ...


    Lad mig gætte hvorfor det blev 98 og ikke 97 ..... Den blev forsinket som MS jo godt kan li eller bare ofte gør ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Uden at tænke over det jeg skriver nu ...


    Lad mig gætte hvorfor det blev 98 og ikke 97 ..... Den blev forsinket som MS jo godt kan li eller bare ofte gør ... :))


    Microsoft ?? forsinket ? Det må være noget du drømmer :)) *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Microsoft ?? forsinket ? Det må være noget du drømmer :)) *G*


    Ja eller? ....:P


    Arj, de havde jo en release dato så hut jeg visker, på sidste kvartal '97, men den kom aldrig pga mange fejl :P .. men de fik da office på banen .)


    Og nu når du er i gang, så tag hende i hånden, gå hjem til din com med hende, slå op på http://www.microsoft.com, så siger du til hende at hvis hun kan finde noget om windows 97 så er du hendes personlige slave i 10 år, og hvis hun ikke kan, så skal hun give dig et blowjob. :)

  • jeg tror windows96 er win95 OSR2, der understøttede Fat32, hvilken Windows95 ikke kunne

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • se... tja. .der skete nu ikke ligefrem de store ting mellem win98 og 98se. Se er jo nærmest kun en service pack til 98...

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Leder stadig efter win 96 og 99


    men der er ligesom blondinen der spurgte efter gardiner i en pc butik.. for de der jo var "windows" i hendes computer..


    Eller at man kan se en blondine har brugt computeren fordi joystikket står på stolen.. elelr fordi der er slettelak på skærmen.. eller den tydeligste: at der er læbestift på joystikket... :lame:


    BTW god stil der flexQ :cheers:


  • ROFL. Det var noget, der kunne varme på sån en gennemblæst marts aften :T

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ostermark
    se... tja. .der skete nu ikke ligefrem de store ting mellem win98 og 98se. Se er jo nærmest kun en service pack til 98...


    Det er jo også en STOR ting når Microsoft tager sig sammen til sådan noget ... :))


    ... Hvis man lige ser bort fra Win2000 .... Ser ud til holdet bag det rent faktisk laver noget... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Vi har Windows Millinium på én af vores computere. Hver gang vi slukker computeren, væder vi om, om computeren rent faktisk slukker, eller om den bare går i "blå skærm". Det system er så ustabilt at det er helt vildt, hvorfor sendte man det ud???


    HeHe... Lyder til der er gået sport i det. :))


    MS giver ikke altid mening.. Sådan er det bare. De er ligesom regeringen... 8o

  • OMG tæl lige hva spillene fylder hver for sig, og så hva de fylder til sammen neden under! :P ....


    Og ja, Win ME er en katastrofe. jeg fik det ind ad døren samme dag det udkom, og var optimistik fra starten, men det var lige som om at selv om man opdaterede så kørte lortet lige lorte agtigt! :P ... så det solgte jeg igen! :D