Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 21. februar 2014, 20:40

Halløj tweakers.

Som overskriften siger vil mig word ikke gemme, den skriver følgende når jeg prøver på at gemme (lige meget om jeg bruger funktionen gem som), jeg har også prøvet bare med bogstaver kun. Den fejlboks der kommer frem skriver følgende tekst: Der er opstået en filfejl. (C:\User\.....\dokument navn.docx. Det er en HP bærbar, den har Windows 8 som styresystem. Skriv hvis i vil have mere information. :)

2

søndag, 23. februar 2014, 09:36

Er det kun det dokument eller alle dokumenter?

Hvis det kun er det, så opret et nyt og copy-paste al indholdet derover - det sker at et dokument bare bliver fucked af den ene eller anden grund.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

3

søndag, 23. februar 2014, 10:18

Kan det være noget administrator kontra bruger, hvor bruger ikke har fået nok rettigheder.

Kan du gemme andre end Word dokumenter, f.eks. Excel med flere.

PC1, Core2Quad Q9550, GTX 770-2GB, 8GB DDR2-1066Mhz, 120GB SSD+750GB HD
PC2, Core2Quad Q8400, 2 x Nvidia GTX 560TI-448, 8GB DDR2-1066Mhz, 2x500GB SSHD

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.