FarCry Final

  • WoW er vist nok en af de ting man kan sige om FarCry. Grafikken er uovertruffen, jeg kører mit totalt maxet ud og med AA på 4 og FA på 16 og det kører som i smør :clap:
    Det opfylder alle mine forventninger fuldt ud og lidt til......
    Jeg er ikke noget ret langt i spillet endnu og jeg kommer vist til at være klistret til maskinen et par dage endnu 8)

  • ARh jesus, hvornår faen(sorry) lærer folk at holde deres **** med så'n noget.. Det er et f... ja, hardware-software-hygge-forum det her!! Så hold dog det der skidt væk.. Tror faktisk du med et par musseklik fra administrator kunne blive hængt op på så'n noget, hvis du forstår hvad jeg mener :] (Nej jeg truer ikke!)



    Ps. Astrocity der findes en edit knap ;)

  • Dirtbag - Og det er lovligt?! hehe.. Du er da ikke for klog! X(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Hvorfor tror du at store spilsider på nettet (IGN, Gamespot osv) ikke har "reviews" af det?! Nok fordi det ikke officielt er udkommet.. Men hvordan kan det dog være at du har det, når de ikke har?! :crazyeyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg ville fortælle dem der ikke vidste det at det er kommet, hvad er der nu galt i at ville oplyse folk om det....
    Jeg er da ikke den eneste der ved at der findes steder hvor disse ting kan findes.....
    PM mig hvis i vil vide mere :cheers:
    Men jeg skal nok i fremtiden lade være med at oplyse om sådanne ting.....
    Dobbelt moralen lever i bedste velgående....også her inde...vi taler bare ikke om det...tsk tsk


    BTW; jo det er FarCry final jeg har :dance:

  • ..Spillet er jo stadig ikke kommet! Det er da ikke noget med dobbeltmoral at gøre - vil da hellere bruge 399 kr. på et virkelig klassespil, som FarCry ser ud til at blive, end at hente det et eller andet sted fra! Bare min mening! :ban:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Nu har jeg færdes i it miliøet i flere år og jeg ved godt hvad der foregår rundt omkring.....alle gør det, ingen siger det og alle fordømmer det....også her inde....

  • En ting er at hente ulovlige filer. Noget andet er at snakke om det! Problemet er, at hvis Antipiratgruppen finder ud af, at der bliver snakket om den slags herinde, kan de erklære hjemmesiden ulovlig og lukke forummet.


    Der er forskellen; det har ikke noget med dobbeltmoral at gøre!

  • Kan godt være der er mange herinde fra det bruger crackede cder osv. - men de er vel kloge nok til at holde det for dem selv! Hva hvis APG sidder og kigger på tweak.dk, mens du skrev det før?! hehe.. :boxing:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Nu har jeg færdes i it miliøet i flere år og jeg ved godt hvad der foregår rundt omkring.....alle gør det, ingen siger det og alle fordømmer det....også her inde....


    Ja, og er det egentlig så underligt ? :boxed: Det er trods alt "offentligt-rum" du snakker i her, dvs. alle kan se at du lige præcis har det spil, som tilfældigvis ikke er udkommet endnu! Ikke nok med at det er dumt over for dig selv, så er det også en dum ting at gøre over for alle andre brugere her på forummet! ( Kan lige se hvordan andre folk ville omtale Tweak.dk som et forum hvor warez er iorden, hvis folk fik frie tøjler! ) Det duer bare ikke!


    Ps. Du skal ikke anse det som et personligt angreb! :)


    Edit: Er 100% enige med Astro og Edgar! Det er nok smartest at holde så noget for sig selv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Kan godt være der er mange herinde fra det bruger crackede cder osv. - men de er vel kloge nok til at holde det for dem selv! Hva hvis APG sidder og kigger på tweak.dk, mens du skrev det før?! hehe.. :boxing:


    Det er sjovt du siger det. Så vidt jeg husker, sagde Martin AKA Tweak.dk for lang tid siden, at han agtede at udlevere IP-adresser på dem, som postede og snakkede om ulovlige filer og lignende..