Jeg kan ikke slette filer i windows

  • jeg kan ikke få lov at slette 1.2 Gb filer som ligger i c:\documents and settings\Lars\lokale instillinger\temporary internet files


    Jeg bruger WinXP


    men når jeg kigger på mappen er den tom..


    mit C drev er næsten løbet tør for plads pga jeg ikke kan slette de filer.


    Håber nogen kan hjælpe mig med dette problem,da jeg intet kan hente ned fra nettet eller installere noget,da det åbenbart bliver lagret på C: - hvorfor ved jeg ikke

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

    Rettet en gang, sidst af Psykozen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Du har selvfølgelig prøvet at: gå til internet egenskaber/generelt/slet midlertidige/ og markere "Slet al offlineindhold"


    . . . og selvfølgelig også lavet en "Diskoprydning" af C: og markeret "Temponary internet files" .

  • Bentzin! du er for genial!


    mange tak for hjælpen :D


    kender ikke winXp særligt godt,så jeg bukker og takker :clap:

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • minder mig om dengang jeg ikke havde ryttet op i min comp i flere år , fandt ud af at jeg havde 2.5gb cookies liggende :dots:

  • hehe...lyder useriøst :crazyeyes:


    det var 3 downloads af bf1943 patches og DC.07 som windows ikke lige fattede at fjerne

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen
    Bentzin! du er for genial!


    mange tak for hjælpen :D


    kender ikke winXp særligt godt,så jeg bukker og takker :clap:


    Det var så lidt. Godt at kunne hjælpe nogen selv om man er lidt skidt til mode. Er sygemeldt efter at jeg i går var en tur på skadestuen. Min læge ringede til 112 og de kom så og hentede mig med blå blink :(
    Havde smerte i brystet, svimmelhed og temmelig utilpas. Blev så tjekket på kryds og tværs. Heldigvis ikke noget med "dikkeværket", men nok spændninger pga. stress. Så nu skal jeg slappe gevaldigt af, nedsætte tobaksforbruget (helst stoppe), spise sundt og fornuftigt og få hvilet ordentlig ud.
    Så det må jeg så hellere prøve på. Var godt nok en anelse nervøs da jeg lå i ambulancen i går. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Det var så lidt. Godt at kunne hjælpe nogen selv om man er lidt skidt til mode. Er sygemeldt efter at jeg i går var en tur på skadestuen. Min læge ringede til 112 og de kom så og hentede mig med blå blink :(
    Havde smerte i brystet, svimmelhed og temmelig utilpas. Blev så tjekket på kryds og tværs. Heldigvis ikke noget med "dikkeværket", men nok spændninger pga. stress. Så nu skal jeg slappe gevaldigt af, nedsætte tobaksforbruget (helst stoppe), spise sundt og fornuftigt og få hvilet ordentlig ud.
    Så det må jeg så hellere prøve på. Var godt nok en anelse nervøs da jeg lå i ambulancen i går. :rolleyes:


    :( Det aldrig rart sådan noget. Men alligevel godt at det ikke er "andet end stress". Håber da du kommer ovenpå igen :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C


    :( Det aldrig rart sådan noget. Men alligevel godt at det ikke er "andet end stress". Håber da du kommer ovenpå igen :)


    Jeps det gør jeg også - men lige nu er det ikke for godt. :rolleyes: Bli'r træt efter kort tid ved pc'en :( Så ind og ligge på "divaneseren" igen :rolleyes: Var lige en tur i byen for at handle - puha - det var s.. hårdt - selv om jeg tog det stille og roligt. :boxed: