fra 14 til 29 gb på c:

  • Mit c-drev er pludselig hopper fra ca. 14 gb til 29 gb. Hvad sker der? Har tjekket efter, men der er ingen filer der fylder så meget:(
    Nogen der ved hvad jeg skal gøre? Har tjekket med adaware og scannet for virus.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af scully
    Mit c-drev er pludselig hopper fra ca. 14 gb til 29 gb. Hvad sker der? Har tjekket efter, men der er ingen filer der fylder så meget:(
    Nogen der ved hvad jeg skal gøre? Har tjekket med adaware og scannet for virus.


    Du kan prøve og tjekke med fx. IDISC hvad der fylder på disken. Smart lille program der ikke skal installere ... Skal bare køres... Fylder ikke en pind endda..


    http://www.GrillRotten.dk/Computer/Download/Idisc.rar

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af scully
    Umm, dejligt program. Mange tak skal du have grill. Mit avast havde fucket et eller nadet op, så den havde lavet mindst 5000 eksemplarer af den samme fil :rolleyes:


    Så lidt... Kan ikke huske hvem jeg har fået det fra her inde, men der fandtes en hel lille serie af sådanne små programmer der kunne alt muligt ... Lige fra basal FTP-server det fyldte nada ... til ... ja, noget jeg ikke kan huske. *G*


    Men måske vågner ham der smed IDISC denne vej op så han måske kan fortælle om der er mere spændende fra den front.


    5000 ?.. Av Av... 8o ... Men fint det er løst.