Windows 8 Tekst til tale stemmer

  • Hey


    Nu har jeg brugt hele dagen på at søge og prøve at finde ud af hvordan det her egentligt fungere..


    Jeg søger en dansk stemme som jeg kan bruge en Windows 8 tablet, da den skal læse tingene op..
    Men jeg kan ikke finde en dansk stemme. Jeg er med på jeg skal betale for den.. Men er der nogle af jer der ved hvor man kan købe sådan en fil og tilføje den mit system...


    Jeg kan slet ikke finde hvor jeg kan købe eller erhverve sig det...


    Jeg skal faktisk bruge det i morgen og står lidt i et dilemma.. har forsøgt at ringe forskellige steder men ikke nogen der ser ud til at ku hjælp...

  • Hvad med adgang for alle? Eller skal du vel bare gå ind i hjælpeprogrammer


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hvad med adgang for alle? Eller skal du vel bare gå ind i hjælpeprogrammer


    Sendt fra min SM-N9005

    adgang for alle?? det forstår jeg ikke.. EDIT: Never mind. Adgang for alle fungere ikke, da det ikke kan være rigtig jeg skal sidde og markere tekst osv..


    Altså jeg kan ikke få danske stemmer ud af dette "tekst til tale" som findes i hjælpeprogrammer..


    Jeg har engelsk stemme men det hjælper ikke noget når alt er dansk..