Battlefield 1942 Vietnam

  • Hey, er jeg den eneste der ikke kan vente til det kommer!! ?


    Det udkommer d.18 i DK, hvilket også er den dag den ligger ved min dør :T


    NB: Det kan købes hos http://www.softfair.dk


    Damn der kommer nogle fede features i spillet! Og det er bygget på en helt ny 3D-Engine...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Hey, er jeg den eneste der ikke kan vente til det kommer!! ?


    Ja :D


    Ej.. Havde bare lyst til at være lidt provo ;)


    Det er vel godt nok, BF er bare ikk min type spil..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Hvornår får du det ved Boomtown?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|


  • Hvordan kan man ikke lide BF? Det er jo både action, strategi og flyspil på samme tid... Noget til enhver smag... F.eks. bruger jeg stort set kun heli..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Hvornår får du det ved Boomtown?


    Ved det ikke... Kom til at tænke over om de sendte det på dagen, dagen før eller dagen efter den 18/3... 8o .... Skrev en email til dem. Hvis de ikke svarer, så kan jeg jo hoppe der ind forbi i morgen når jeg alligevel kører rundt i KBH...


    Hvis jeg bare har det i weekenden, så er det jo fint.

  • En ven har faktisk en lovlig demo af BF Vietnam - han fik i en EbGames i UK! Har hurtigt prøvet det, og jeg syns faktisk at grafikken ikke rigtig følger med længere! Der er lidt afveksling fra det gamle og
    spillet æder stadig ram! Dog er AI, våben, køretøjer det rene drengerøv! :evil:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    En ven har faktisk en lovlig demo af BF Vietnam - han fik i en EbGames i UK! Har hurtigt prøvet det, og jeg syns faktisk at grafikken ikke rigtig følger med længere! Der er lidt afveksling fra det gamle og
    spillet æder stadig ram! Dog er AI, våben, køretøjer det rene drengerøv! :evil:


    De shots der er fra spillet siger ikke helt det samme - desuden var din også en demo, hvilke jo ikke altid er opdateret... Men det kan da sagtens være du har ret... Dog handler BF ikke om grafik I mit tilfælde :) Dog ville det self. ikke gøre noget at det bare så skide godt ud! :tongue:


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Det er rigtigt, men så tæt på udgivelsesdatoen har jeg svært ved at tro på at de kan nå at ændre deres grafikengine! De våben der i med nu, er FOR SVEDIGE - især mortergranater og apache-helikopterne..hehe


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nimrod
    Sry, der er sgu' heller ikke engang en Cobra med i BFV iflg. den officielle hjemmeside; kun en dalle Huey med missiler.


    Okey hm... Men der er da vist en AH-1 Cobra med i DC... Men det er jo også en anden tid. :))


    Skal lige undersøge om mit fly ... A-10´eren er med, men er den sgu sikkert ikke. Gør dog ikke noget for jeg har jo min DC. :))

  • Hmm jeg har bare fået at vide at 3D-enginen var en helt anden... Men jeg er da ikke helt 100 på det...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Hmm jeg har bare fået at vide at 3D-enginen var en helt anden... Men jeg er da ikke helt 100 på det...


    Det er den OGSÅ... :))


    I starten var der rygter om at det var en finpudsning af den nuværende BF-engine, men det er det ikke ifølge producenten. Mener der står på deres side... ;) ....

  • Jaa, så vidt jeg ved har de "bare" ændret på den fra BF1942. Tror de har ændret en del på det faktisk, men jeg ved det ikke.
    Glæder mig self. også til BF:V , men så er det altså heller ikke vildere! Især ikke efter at jeg så livepreview@GIGA.de hvor han stod oprejst og skød med M60'en.. :S Lige præcist det jeg har nok af i Forgotten Hope mod, lameasses der render rundt med en MG42 og leger rambo, jeez X(


    Edit: Ved ikke om det er Grillrotten eller jeg der har ret(er faktisk også ligeglad)! :)
    Men her:
    Q: Are there any graphical improvements to Battlefield Vietnam?
    A: Yes. We completely rewrote the rendering engine to be able to support all the features that are expected in modern games

  • Den demo jeg har prøver har ikke overbevist mig på den grafiske side - tværdimod! Det kørte i 1024*768*32 - og det lignede det gamle på en prik!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo