Ingen Microsoft Update ????

  • Hejsa.



    Jeg er ved at install en XP og vil lave en Windows update/Microsoft update , men der sker nada , dvs bjælken kører fra venstre mod højre og sker intet , det har den gjort i mindst 30 min ??????



    SMLDK

  • Jeg har også på det seneste oplevet at det tager SYGT lang tid, omkring en time(!). inden den fandt noget...

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • er microsoft ikke stoppet med at opdatere og supporte XP?


    De er i hvert fald stoppet med at komme med nye opdateringer.
    Det burde være muligt at hente de opdateringer der er kommet ud ind til da.


    Men det kan jo være Microsoft har være så fornuftige at sparet på serverkraften for XP opdateringer.


    Det er altså også et operativsystem fra 2001, måske det var en idé at opdatere.
    Tvivler sgu på jeg har noget software der er så gammelt.


  • De er i hvert fald stoppet med at komme med nye opdateringer.
    Det burde være muligt at hente de opdateringer der er kommet ud ind til da.


    Men det kan jo være Microsoft har være så fornuftige at sparet på serverkraften for XP opdateringer.


    Det er altså også et operativsystem fra 2001, måske det var en idé at opdatere.
    Tvivler sgu på jeg har noget software der er så gammelt.


    Nej men nu er det jo ikke alle der skifter pc ud for at få andet styresystem og den her bliver bare brugt til surf og mail .
    Og da den kun har 1 gb ram , så er det slet ikke nok til at køre Windows 7 , har prøvet , tro mig , bare install ville tage en time , måske mere ,og det tog 10 min inden den kom til start af install skærm.



    SMLDK