Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 8. oktober 2013, 20:55

Hej.

Jeg har et lille problem med mit winamp! Da jeg for nylig købte en ny bærbar med Windows 8, skulle jeg selvfølgelig installere alt igen, Inklusiv Winamp, da jeg så installerede det kunne jeg ikke åbne det ordentligt. Den spiller musik og hvis jeg holder musen hen over ikonet nederst, så kommer der pase, play og stop knap frem, men jeg kan ikke åbne det sådan rigtigt, så jeg f. eks kan søge på radio kanaler, spole frem og tilbage osv. Det ligger bare i baggrunden og kan ikke åbnes rigtigt.
Jeg har prøvet at afinstallerede det flere gange og installerede det igen, og jeg ved at det ikke ligger som en "app"

HJÆLP ! :(

2

onsdag, 9. oktober 2013, 11:48

Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men installere du den nyeste version af WinAmp?

3

torsdag, 10. oktober 2013, 19:15

Jeg henter den direkte fra deres hjemmeside, og den hedder 5.65, så ja det gør jeg.

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.