Gratis SPil fra Valve i ventetiden på HL2

  • Hvis andre skulle have købt et Radeon 9800XT kort, bundlet med Halflife 2 så tjek dette.


    Valve har nu besluttet af forære de tidligere versioner af Halflife, counterstrike m.v. i til alle os, der spændt venter på HL2.


    Programmerne kan downloades via Steam - men kun indtil Halflife 2 releases og kun ved hjælp af det nummer man modtog sammen med grafikkortet.


    Man kan naturligvis stadig benytte beviset til at hente Half-life 2, når det kommer.


    tjek evt. http://www.ati.com/online/hl2


    /Henrik

  • Nice!
    De anoncere også CS:CZ i steam i øjeblikket. 180kr..

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    :]


    Ja velkommen til den fantastiske verdenaf steam. Oppe tid ~1%, resten af tiden forsøger vi at opdatere. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    er der ikke en man kan låne en kode af? så man kunne dll det? :) ... det ville være fed hvis man kunne se det, og de kan ikke tjekke en :)


    Hvad tror du selv ? :camp:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mulvad
    Hvis andre skulle have købt et Radeon 9800XT kort, bundlet med Halflife 2 så tjek dette.
    /Henrik


    Det er jo ikke kun 9800XT kort der følger HL2 med... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Ja velkommen til den fantastiske verdenaf steam. Oppe tid ~1%, resten af tiden forsøger vi at opdatere. :))


    Hmm... Ja, så kan det jo være rimelig ligemeget... :))


    Men hvad fanden... Det går jo nok. Venter gerne på at HL2 engang kommer ud og hvis den lap papir ikke er ædt af termitter til den tid, så kan den jo bruges der...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvad tror du selv ? :camp:


    Det er jo ikke kun 9800XT kort der følger HL2 med... :))


    det kunne da godt være at der var en venlig sjæl der gad låne mig den så jeg ku hente det der snask....:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    det kunne da godt være at der var en venlig sjæl der gad låne mig den så jeg ku hente det der snask....:)


    Er der sikkert også... Men forhåbenligt ikke på et forum hvor warez osv er fy-fy...


    Men du kan jo nok finde ud af noget et andet sted... ;)

  • hmmm..troede faktisk kun at ATI havde lavet en aftale med Valve om at bundle HL2 med Radeon 9800XT - men da cool nok hvis spillet også følger med andre versioner af Radeon (hvis man altså kan køre spillet med de mindre udgaver ;-) )


    /Henrik

  • Pre-loading? vil det sige den er ved at hente det? har ikk betalt det spil eller noed? :D sidst jeg kikkede var den på 77.. nu er den 95... hmm..

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mulvad
    hmmm..troede faktisk kun at ATI havde lavet en aftale med Valve om at bundle HL2 med Radeon 9800XT - men da cool nok hvis spillet også følger med andre versioner af Radeon (hvis man altså kan køre spillet med de mindre udgaver ;-) )


    /Henrik


    Jeg fik det med mit 9600 XT... ;)


    Tja..


    [Blocked Image: http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikelimages/02032004-6.jpg]


    ... Det bliver jo nok ikke noget problem i en lavere opløsning hvis den fulde version holder nogenlunde samme niveau...


    20,7 FPS for et 9600 XT der er clocket lavere end mit vs. 29 FPS for et 9800 XT stock.... Det skal jo nok gå for begge, men ingen af dem kan nu spille i 1600x1200 hvis ATI & Valve ikke liiige gøre noget ved FPS... 8o


    For slet ikke at snakke om 5900XT .... :boxed: .... Håber sgu der bliver gjort noget ved DET for ellers kender jeg en del 5900XT-ejere der kommer til vræle... :))

  • Som der står i den Pre-Loadscreen...Du vil kunne spille det på frigivelsesdatoen, hvis du betaler for det der vel at mærke. Og det er i morgen mandag at der er dømt release på CS:CZ


    RETTELSE: Den er igen rykket så datoen er nu den 26. marts...