Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 17. juli 2013, 15:25

Hallo Tweakers...

nu faldt jeg lige over et musik program på Steam også kom jeg til at tænke på at der for nogle år siden engang var noget som hed noget alá "Jam" eller noget i den stil hvor man kunne lave elektronisk musik, hip hop osv osv

så var det lige jeg tænkte dem kunne jeg sq godt for sjov bruge igen :D eller om der er nogen der kender noget som er nyere og minder om dem, altså musik program med en masse lydfiler i så man selv kan smække sammen og lave noget underligt og sjov musik...

altså hvor man kan finde dem, har prøvet man da jeg simpelthen ikk kan huske navnet kan jeg intet finde...

2

torsdag, 18. juli 2013, 09:23

Det afhænger jo helt af hvor prof. det skal være med jeg fandt da et program som kan netop det du søger, og mere til

band in a box

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

3

torsdag, 18. juli 2013, 16:42

hva mere henne i noget ala Magix Music Maker (kom lige i tanke om hva det hed) men syntes bestemt der var et andet program som Magix, hed bare noget andet...

4

torsdag, 18. juli 2013, 20:35

Magix Music Maker minder utrolig meget om de der Ejay der var ude..

Men et program af ældre dato som minder om dette kunne også være Codemasters Music 2000

Eller man kunne prøve sig frem med FruityLoops :)

5

torsdag, 18. juli 2013, 21:22

Ejay for dælen da også der var den :D

deres programmer har jeg godt nok brugt lang tid med...

men kom bare med flere forslag :D

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.