Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 23. juni 2013, 11:15

Hejsa

Jeg har været nødt til at købe en ny pc og med Windows 8 , øv.
Der er ikke Mediaplayer med i den .
Har forsøgt at hente den på MS side , men siger at min Windows ikke er understøttet????????????
Hvad gør jeg ?
Og ja ved godt der er flere andre man kan bruge , men vil helst have MP .

Hmmmm , er der heller ikke en key med mere ?
Og hvad gør man ved geninstall ?

SMLDK

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SMLDK" (23.06.2013, 12:05)

2

søndag, 23. juni 2013, 12:13

DU kan hente Media Player Classic, den er lavet over den gamle Windows Media Player
http://mpc-hc.org/

3

søndag, 23. juni 2013, 13:06

Fuck jeg hader Windows 8 , det værste styresystem til dato.
Overvejer sgu at bruge Linux , kan da ikke være sværere end det her.
Alt kører som apps , og de virker ikke uden man er logget på nettet , hvad fanden er det da for noget lort.
Apps hører til en smartphone , sgu ikke på en pc.
Har lagt Classic Shell ind , men vælger jeg en app eller noget andet som er org på pc , slår den over på "flise" udseende igen , arghhhhhh

SMLDK

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.