Windows xp Logon

  • davs .... en af mine venner sidder først ved logon screen i windows xp og kan ikke komme ind da han har kommet til at gi den en kode som han ikke kan huske... mit spørgsmål er... hvordan er det man ændre den eller slår den fra ude fra logon screenen af.... på forhånd tak

    E6600
    Asus p5w dh deluxe
    2x1gb Geil Ultra pc26400
    Pov 8800 Gts
    WD 3200ks
    Corsair HX620
    Scythe Infinity
    Antec P180b

  • av den var ikk sjov.....


    Men hvis din ven, var klog så havde han skrevet hans kode ned på et papir.......eller evt. lavet en special diskette fra windows.....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • hehe ja han er en tumpe... men dem skal der vel os være plads til =).... men ingen der har nogen ideer... det skete ved at han ville ændre sit workgroup navn ...

    E6600
    Asus p5w dh deluxe
    2x1gb Geil Ultra pc26400
    Pov 8800 Gts
    WD 3200ks
    Corsair HX620
    Scythe Infinity
    Antec P180b

  • der er nogen forskellige hax0r programmer der kan det der, men det kræver at de kommer ind i systemet, og hvis den ikke kan få loaded ntkort ind, så ved jeg ikke.


    Men der er altid den mulighed at formatere. den er træls. og hvis han har noget specielt på den hdd hvor der skal formateres kan han jo bare lige smide den i en anden spand og overføre det vigtigste. Jeg har været nødt til det et par gange. så man skal bare lige have slukket den anden com, i med hans hdd som slave og så kopier der over, så formater og start forfra. :)