Reklamer fra de sider jeg har besøgt

  • Hejsa.


    Jeg har fået noget som irriterer mig når jeg surfer.
    Når jeg har eks været på whiteaway , dating eller andre sider så popper der reklamer op på eks EB og FB fra de sider.
    Og det gider jeg ikke have , ikke at det betyder andet end irritationsmoment .
    Hvad kan jeg gøre , bortset fra at tømme cookies og temp IE files ?




    SMLDK

  • Virker kun til Crome og Firefox , jeg bruger Explorer.



    SMLDK


    En hurtig google søgning afslører ellers at Adblock værktøjer også findes til IE. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg bruger Explorer , fordi jeg ingen problemer har med den , ved godt andre sværger til eks Crome og Firefox , men så længe mit funker kan jeg ikke se en grund til at skifte.


    Ang Adblock til Explorer , kan godt se at den siger den virker , men fik fat i en side hvor den ikke var nævnt.
    Men prøver den , tak



    SMLDK


  • det er ved at være en uges tid siden jeg fjernede endnu en som havde fået den trojanske hest "SystemCare Antivirus" igemmen Internet Explorer så derfor jeg anbefalder folk helt klart ik at bruge IE for meget, selv om hende her faktisk synes hun er meget for passeligt selv, men nu var chrome så pre-installeret på Lenovo maskinen så sagde til hende hun skulle se om hun ik kunne bruge den mere end IE så hun kunne slippe for virus og firmaet bruger F-secure så det er ik fordi de ik er beskyttet.