Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 6. maj 2013, 22:03

Hej
(Jeg var lidt i tvivl om denne tråd skulle postes i hardware eller softwaresektionen)
Jeg har googlet diverse internetsider for at finde et svar på mit problem, men har intet fundet. Så nu håber jeg at en af de kloge her inde kan hjælpe.
Problemet er som følger:
Jeg har en trådløs USB-mus som jeg bruger på min bærbare. Når jeg sætter USB-modtageren i maskinen, fremkommer der en installationsboks med 3 valgmuligheder:

1. Find og installer driversoftware (anbefales)
2. Spørg mig senere
3. Vis ikke denne meddelelse igen for denne enhed

Jeg kom til at klikke på den 3. mulighed, og nu virker min mus pludselig ikke længere, hvilket er sært, da den virkede før, hvor jeg blot klikkede på krydset for at få boksen væk. Siden har jeg prøvet at installere driversoftware (som jeg ikke kunne finde på producentens hjemmeside), men intet hjælper. Kan jeg Undo dette valg, eller må jeg bare ud og evt. købe en ny trådløs mus?
Jeg prøvede bl.a. at slette USB Receiveren inde i enhedshåndtering, men det hjalp heller ikke. HJÆLP ?( ?(

2

tirsdag, 7. maj 2013, 10:05

prøv at kør en tur med ccleaner og ryd både historik og reg.database. Så se om ikke den dialogbox kommer frem igen.

Du kan vel osse gå tilbage i systemgendannelse til lige inden du kom til at trykke på det forkerte.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

Tilsvarende tråde

Benyttede tags

USB mus

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.