Kan jeg genbruge en Office licens?

  • Jeg skal skifte OS fra Vista til 7 Pro og vil i den forbindelse gerne beholde min Office licens. Jeg har brugt mine 3 aktiveringer og søger nu en metode til at af-aktivere en licens, som man fx kan med Norton Internet Serurity.
    Kan det lade sig gøre med MS Office 2007?
    Og hvad med Nero 11?
    På forhånd tak, Hymn

  • Jeg har engang ringet ind til Microsoft for at få flere aktiveringer på en Office key (Office 2003 eller noget), ved ikke om der er andre måder, men det er i hvert fald muligt.

  • OK Jeg har nøglen, så den er ikke problemet. Jeg så at M$-support besvare spørgsmål mod cool cash, i dette tilfælde 540 kr, så det er ikke het så in at bede om support dér, men tak for svar.

  • Hej
    Du kan bare ringe til microsoft aktivring, og indtaste din kode ( ID )


    Så spøger den dig på et tidspunkt om hvor mange pcere du har installeret office på, og der vælger du bare 1, og så for du et bekræftelse id, som du putter ind, og så det aktiveret. :9xo

  • Kan fortælle at opgraderingen gik stortset smertefrit, dog måtte jeg ikke genbruge licensnøglen til WinZip da den allerede var brugt, men det er da til at overleve.
    Norton Internet Security vil ikke acceptere min lovlige licens, da der kun er 14 dage tilbage og den gratis licens man får på nettet gælder 30 dage, men skidt pyt med det.
    Office pakken accepterede nyinstallationen uden problemer.
    Nero 11 skulle have et flueben i reparation af installation og så blev den godkendt.