1

mandag, 25. februar 2013, 08:06

Min PC er begyndt af vise irriterende pop ups (tror jeg det hedder). Når cursoren rammer et tilfældigt ord (f.eks til) der er undersgtreget vises et lille vindue (vel 5x5 cm) med intro til f.eks en spilleside. Det er forskelligt hvad der vises og der er tilsyneladene ingen sammehæng mellem det understregede ord (f.eks til) og så den hjemmesider der popper op.
Hvordan slipper jeg af med det.

2

mandag, 25. februar 2013, 12:28

Lyder meget af de reklamemoduler visse hjemmesider har - bare en lokal udgave på din PC.

Der er vist ikke andet for end at køre Spybot, MalwareBytes og se om de kan finde problemet (hvis du ikke selv kan finde noget der lyder som reklamer i dit "fjern programmer" under Kontrolpanelet.

3

tirsdag, 26. februar 2013, 04:43

Om det er et problem med din maskine eller andet kan kun antivirus og antispywareprogrammer vise.

Mange blogs mv. kører med reklamemoduler der gør som du siger, nemlig at linke et stykke tekst eller et ord og popper en reklame frem når musen kommer henover. Disse kan afhjælpes med et adblock plugin til din browser, fx. Adblock plus til firefox.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

4

tirsdag, 26. februar 2013, 14:58

Enten er det side der har den funktion liggende, eller er det et program du har installeret, som så har snydt sig en vej ind i din computer ;)

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.