Logitech tastatur

  • Hej...


    JEg har lige købt et ny logitech tastatur, med F-taster, men hver gang at jeg starter er f-tast funktionen slået til, og jeg vil gerne have at den er slået fra, når jeg starter.
    Nogle der kan hjælpe...???

  • Du spørger altså hvordan du kan undgå at trykke på en eneste knap en simpel gang, "HVER GANG" du starter din pc.. ? right..


    Har selv et Logitech Tastatur, har ikke fundet ud af noget der besvarer dit spørgsmål men tager DEN STORE BYRDE med at trykke 1 gang på knappen hver gang jeg booster op.. :D


    u n ø d v e n d i g t . d k

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Noobie
    Du spørger altså hvordan du kan undgå at trykke på en eneste knap en simpel gang, "HVER GANG" du starter din pc.. ? right..


    Har selv et Logitech Tastatur, har ikke fundet ud af noget der besvarer dit spørgsmål men tager DEN STORE BYRDE med at trykke 1 gang på knappen hver gang jeg booster op.. :D


    u n ø d v e n d i g t . d k


    Undskyld jeg spurgte men jeg er for doven til at hvis jeg kan få den til at gøre det automatisk så vil jeg gerne det, du slår måske og numlock til selv, og har måske ikke nogle programmer til at starte op selv.


    S P A D S E R . D K :))

  • Noobie, tag det da roligt og svar på mandens spørgsmål eller klap karry tak!


    nOrph, har du installeret driverne til keyboardet? Mener nemlig det kan ordnes gennem det medfølgende driverprogram. Har selv haft det keyboard, men det døde lige pludselig, da en ven tabte en øl..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
    Noobie, tag det da roligt og svar på mandens spørgsmål eller klap karry tak!


    nOrph, har du installeret driverne til keyboardet? Mener nemlig det kan ordnes gennem det medfølgende driverprogram. Har selv haft det keyboard, men det døde lige pludselig, da en ven tabte en øl..


    jeg har givet det tastatur til min gamle far...
    den lille fejl blkiver du nød til at leve med M8... sry

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af arrowdk


    jeg har givet det tastatur til min gamle far...
    den lille fejl blkiver du nød til at leve med M8... sry


    Ok Fair nok :)

  • Har selv et internet navigator og der er F-lås slået fra ved opstart. Så det kan da lade sig gøre. Så prøv at hente den nyeste driver. Men helt ærligt, så kan jeg ikke huske om jeg har ordnet noget i nogle indstillinger, det er længe siden jeg har købt det og jeg er ved at være gammel ;)

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Har et Logitech Cordless og jeg har bare ladet være med at installere de medfølgende drivere og ladet XP ordne det med standard-driverne. Så slipper man også for alt det gejl som ligger i baggrunden og sluger hukommelse 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nOrphf
    Hej...


    JEg har lige købt et ny logitech tastatur, med F-taster, men hver gang at jeg starter er f-tast funktionen slået til, og jeg vil gerne have at den er slået fra, når jeg starter.
    Nogle der kan hjælpe...???


    Det kan desværre ikke lade sig gøre.
    Men bare husk dig selv på at trykke på den hver gang din PC har været slukket.
    Den skulle gerne blive ved med at lyse hvis du bare genstarter (det gør min). Jeg så det også som et problem i starten, men har haft det i over et år nu tror jeg, og nu tænker jeg ikke over det længere. Det er bare blevet en vane som alt andet. :D ;)