hoppe fra intel graphics 400 over til 7970m HJÆLP :/

  • hej håber i kloge hoveder her kan hjælpe mig lidt hehe
    har lige fået en ny bærbar og i spil kan jeg kun vælge intel graphics 400 og ikke 7970m ringede så ind til dem jeg købte den af og de sagde at den skulle automatisk hoppe over på det andet når den bliver presset, kan det virkelig passe og syntes det vildt træls, er der ikke en eller anden måde man kan lave det om ?



    det er en mm-vision bærbar (:

  • hej håber i kloge hoveder her kan hjælpe mig lidt hehe
    har lige fået en ny bærbar og i spil kan jeg kun vælge intel graphics 400 og ikke 7970m ringede så ind til dem jeg købte den af og de sagde at den skulle automatisk hoppe over på det andet når den bliver presset, kan det virkelig passe og syntes det vildt træls, er der ikke en eller anden måde man kan lave det om ?



    det er en mm-vision bærbar (:

    Hvorfor vil du være i stand til at gøre det selv? Den skifter automatisk mellem grafikkortene. Det kan også være, at du har en knap, hvor der står "VGA". Læs i manualen, hvad den gør. På nogle bærbare skifter den mellem grafikkortene, så vidt jeg ved.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Hvorfor vil du være i stand til at gøre det selv? Den skifter automatisk mellem grafikkortene. Det kan også være, at du har en knap, hvor der står "VGA". Læs i manualen, hvad den gør. På nogle bærbare skifter den mellem grafikkortene, så vidt jeg ved.


    Problemet er at ofte i spil så kigger de på det mindste kort så du enten ikke kan starte det, eller det sætter begrænsninger. Og visse spil bruger bare det mindste kort uanset hvad maskinen tilbyder.


    Men der skulle være en setting i dit grafik kontrol panel eller eventuelt BIOS. Kan faktisk ikke huske det. :|

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • det træls når man ikke er sikker på den køre på det og så der os nogen spil der kun køre på det kort selvom belastningen er stor (: men prøver lige at geninstallere det hele for nu er driverne fucket op :)