eBay - posting af salg vha eBay/API fejler mod eBay.dk

  • Hej,


    Jeg har svære problemer med at anvende eBay/API for posting af salg kun på den danske site (eBay.dk)


    Siden Danmark er en ikke-rigtig-eBay-Site, har jeg fået at vide fra den danske eBay Support at jeg skal bruge Amerika (US) eller Tyskland (DE) som site-object.


    Jeg anvender AddFixedPriceItem kaldet i API.



    Som ShippingServiceUsed har jeg prøvet følgende:
    AddFixedPriceItemRequest.Item.ShippingDetails.ShippingServiceUsed = "EconomyShippingFromOutsideUS";
    AddFixedPriceItemRequest.Item.ShippingDetails.ShippingServiceUsed = "Delivery";
    AddFixedPriceItemRequest.Item.ShippingDetails.ShippingServiceUsed = "DHL versicherter Versand";


    Med DE som site:
    ShipToLocations.Add("DK"):
    AddFixedPriceItem...


    Får jeg følgende fejl:


    Einige der eingegebenen Lieferort sind auf dieser Website nicht gültig. Sie wurden daher aus Ihrem Angebot entfernt.
    Geben Sie mindestens einen gültigen Versandservice an.


    Hvis jeg prøver Europe i stedet for "DK";
    ShipToLocations.Add("Europe"):
    AddFixedPriceItem...
    Får jeg denne fejl:
    Geben Sie mindestens einen gültigen Versandservice an.



    Med US som site:
    ShipToLocations.Add("DK"):
    AddFixedPriceItem...
    Får jeg denne fejl:
    Some of the ShipTo locations provided are not valid for this site. They have been dropped from your listing.


    Jeg har også prøvet
    ShipToLocations.Add("Denmark"), uden held.


    Som sagt ønsker vi kun at poste til eBay.dk, jeg synes ikke at finde værdier til ShippingServiceUsed, der dækker det danske område...


    Håber der er een her der kan hjælpe eller måske har prøvet at poste til eBay.dk vha API'et.


    Venlig hilsen
    Henning