Bærbar lagger i windows

  • Hej tweak
    Efter vi har fået nye access points er min bærbar begyndt og lagge helt vildt i windows. Når jeg har oprettet forbindelse til netværket går der lige et halvt minunt også begynder den at lagger i omkring et halvt minunt også fryser den helt og bliver nødtil og slukke den på knappen :(, men den lagger ikke når jeg er på andre netværk :S
    vores access points er et Ubiquiti Unifi.


    Der sidder et Intel Centrino advanced-N 6200 netværks kort i bærbaren, og bærbaren køre windows 8 pro 64bit og har opdateret netværks driver til den nyeste. :)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Prøv eventuelt at nedgradere driveren til netkortet, jeg havde også problemer med den nyeste til mit Intel 6300 netkort under Windows 8.
    Alternativt kan du prøve at kigge efter drivere nyere end dem Intel har på deres hjemmeside, evt. fra station-drivers.com eller lignende sider(jeg har tidligere fundet nye drivers til Atheros netkort på "laptop video 2 go" hjemmesidens forum).

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • det viste sig at min harddisk var ved at stå af. dagen efter denne post ville bærbaren ikke started :/

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm