forsvind driver!

  • jeg har prøvet alt hvad JEG kan, for at fjerne NVIDIA 3D Vision driver 266,58 og NVIDIA Graphics Driver 266,58 men jeg kan ikke få dem uninstalled. Har brug for hjælp da det skal væk !

  • Hvad sker der når du uinstaller det?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Du burde måske flytte tråden til software, kan være der er lidt mere hjælp at hente der.


    On topic så vil jeg sige, at driver sweeper er overflødigt arbejde nu til dags. Nvidia og AMD er blevet så gode med drivers, at du ikke engang behøves fjerne dem. Jeg plejer dog stadig lige at fjerne dem med ccleaner eller i fjern program, men mere er ikke nødvendigt. Jeg har igennem mange windows installationer i løbet af de sidste 1½ år ikke haft nogen grafikdriver problemer. Jeg har haft byttet rundt mellem et 6950 og gtx 670 masser af gangen i mit system, hvor jeg blot fjernede den gældende software med ccleaner og installerede den anden driver.